Monday, September 18, 2006

Weekend

Mi-ar placea sa pot sa ma dezbar de notiunea de weekend. Weekendul in care se presupune ca te si odihnesti, si faci curatenie, si te distrezi, si citesti, si dormi, si vorbesti la cent. O presiune nemaipomenita pe weekend. Insa deocamdata nu pot. Drept urmare nu ma pot impiedica sa nu ma gandesc in termeni weekend reusit/ratat.
Ca atare, pot sa spun, acum, daca fac bilantul: a fost un weekend reusit. A inceput domol, cu Cristi si Miki, la strandul unde isi faceau veacul, in ralenti, batrani, si era inca soare. Am lucrat (2 interviuri). B.ton ne-au dedicat 'Alerg’, mie si lui Miki. La KF, party, cu muzica lui Alex, am dansat, pentru a doua oara in anul asta. Un somn de dupamasa cu niste vise fascinante (poate o sa le povestesc odata). Teatru la Timisoara, 'Athene Palace'. Prieteni. Condus masina inapoi, multumita inca de aptitudinile mele de sofer. Amuzamente cu Zoli. Alpinestars de dimineata. Aplicat (gresit) ser Pantene pe capetele firului de par. Povestile unei prietene cu bunica in transa si alte personaje. Nostalgii via Smokey (da, Smokey). Marius si succinta dezbatere pe tema 'a preveni sau a nu preveni ananghia’.
Acum visez ca ma retrag in munti si tac 8 zile. Probabil dupa 2 zile as scotoci innebunita dupa un telefon.

7 comments:

Anonymous said...

mie nu mi-ar place sa te dezbari de notiunea de week end.
it's nice to see u dancing and having fun:)

k. said...

Nice, nice, I agree, dar parca ar fi mai fain joi sau luni, sau cand se nimereste. Dar asta e chestia, ca nu mai merge cu cand se nimereste. E ca si cu revelionul. In ultimii sase ani de fiecare data ne-am propus sa boicotam revelionul. Crezi ca poti? Nu poti. (Si ce rost ar avea?, ai intreba tu).

Imi place numele de scena ales.

Stop the translation! said...

As zice ca dupa 8 zile ai avea chef de inca 8. Si ai arunca si cartea pe care ai luat-o cu tine in caz ca n-ai avea ce face.
Asa cred.

k. said...

As vrea sa cred si eu asa. Daca as avea chef de inca 8, cel mai probabil ca as avea chef de altele 88 sau 888.

Anonymous said...

da, dupa weekend ar trebui o zi de "afterweekend".
muncesti o saptamana, te distrezi in weekend, te vezi cu toata lumea si dup`aia tre sa te si odihnesti.
saptamana de opt zile.

k. said...

Gud invention bigdi. The afterweekend ar fi ziua mea preferata.

Anonymous said...

da, numai ca in ziua de afterweekend ar mai fi si un after party:)
si atunci ce ne facem????