Thursday, September 14, 2006

Joy's

Suntem stupefiati. S-a inchis Joy’s,

locul in care, intr-o mirifica dupa-amiaza, am asculat "apolodor" cu ada milea si dorina chiriac,
in care i-am vazut/ascultat citind pe cartarescu, pe simona popescu, pe ioana nicolae, de la patapievici am lipsit, pe radu pavel gheo, pe polonezul stefan chwin, pe altii de care nici nu imi mai amintesc acum,
locul in care am trait catharsisurile dupa spectacole extraordinare de la festivalul de teatru underground - Top Dogs, Shape of Things, La tara, Hess...
locul in care oricand intram gaseam pe cineva cu care sa vorbesc sau macar caruia sa-i zambesc,
locul in care mi s-au facut confesiuni (mai mult) si m-am confesat (mai putin),
locul in care circulau stirile mai ceva ca pe fluxurile agentiilor de presa,
locul in care am facut interviul cu marian, la geam,
locul in care am descoperit cu ionuka berea stejar si o beam cu nesatz,
locul in care petreceam cu actorii dupa premiere,
locul in care am stat, cred, la fiecare masa, pe fiecare scaun,
locul in care imi placea la nebunie sa fac poze, pentru ca toate ieseau minunat,
locul in care lili se saturase sa tot auda Besame Mucho,
locul unde, la inceput, eram numai eu cu prietenii mei,
locul in care iarna stateam pe scaun langa soba, cu marius, si analizam,
locul in care am privit mult afisele de teatru polonez,
locul in care m-am certat cu prieteni, in care stateam certati (ce comic) la mese diferite,
locul cu care aveam, de ceva vreme incoace, o relatie cel mai bine definita ca love&hate,
locul in care am traversat doua perioade, una vodka+kinley, alta bere.

In adanca melancolie care ma impresoara in aceste momente, as fi in stare sa inchin o oda acestui loc, Joy's. Sa curga iambii...

Insa pentru ca nu putem, nu-i asa, sa ne lasam prada melancoliei, iata si vestea buna: se redeschide KF. Maine.

8 comments:

Anonymous said...

so it's true!
sunt distrusa.
dar ma bazez pe deschiderea kf-ului,
tipica situatie: una calda/una rece

Ionuka said...

cum adica se inchide joys? adica de tot, sau doar pe perioada ne-estivala? si de ce? ce o sa faca familia lu taica de acuma inainte? si covalciuc tre sa mearga in KF de acuma? si KF e acuma pe strada aia cu fostul cinema arta, unde nu te lasa la film daca nu erau mai mult de 4 oameni, si unde la ultima reprezentatie ziceau ca nu te lasa sa-l vezi ca "filmu o plecat deja la timisoara"?

tu... da totusi deschiderea KF nu va fi un remediu. Unu e KF, altu e Joys, si Aradul are nevoide de ambele.

k. said...

O, dificila situatie cu Joy's, am inteles de la taica.
Nu stim ce se va face covalciuc.
Da, KF e acolo. Bun loc. A inceput superb, cu un party inubliabil.
Insa Arta nu e fostul cinema Arta, ci chiar actualul. S-a redeschis! Acolo am vazut 'Capote' si 'Memoriile unei gheise' (pe asta mai mult de bucurie ca s-a redeschis).

alexedi said...

ati putea initia o campanie de presa, o petition online, o mica demonstratie (nu veti arbora bannere, ci va veti aseza la usa Joysului si va veti adanci in lectura cate unei carti), o sensibilizare, ceva.

k. said...

Ne-au dat prin cap tot felul de actiuni de gherila. Nu o sa le punem in practica, dar ne-am defulat/amuzat si noi.

k. said...

Va anunt: s-a redeschis joy's. Am celebrat.

Anonymous said...

kf nu se compara nici in everyone's wildest dreams cu joy's. cred ca sunt unica persoana pe care o sa-i scrie pe piatra de mormant 'nu a pus piciorul in kf'. thank you very much.

imi pare rau ca semnez cu anonim, dar nu am cont pe blogger. sunt andrei :)

Anonymous said...

hahahaha....cine kkt a scos asta cu joy's???nu a fost inchis niciodata...ba mai mult...covalciuc stie asta foarte bine....si remember...nu se va inchide joy's...chiar daca au aparut multe birturi ca ciupercile dupa ploaie...JOY'S A FOST,ESTE SI VA FI MEREU!!!!!SIMINA