Friday, September 01, 2006

AM UITAT

In tramvaiul 3, de doua ori consecutiv: ma asez pe un scaun, ma uit in jur la oameni, ma uit apoi in jos ganditoare si, in cele din urma, imi ridic privirea. Ce vad? Chiar in fata ochilor mei, AM UITAT. Un sticker pe care doar atat scria, clar, mare, negru pe alb. De doua ori. Nu se face sa neglijam asemenea intamplari, nu? (Eu sunt pe punctul de a crede in semne).
Si ce poate sa ne spuna asa ceva, noua, celor care ne gandim ca poate universul vrea cu tot dinadinsul sa ne spuna niste lucruri si noi trebuie doar sa le sesizam?
Aici, cu ajutorul bunului meu coleg, un veteran al semnelor, coincidentelor, mesajelor neintamplatoare, am redus interpretarile la doua posibilitati, pe care le redam sub forma de intrebari: 1.Ce am uitat si nu trebuia sa uit? sau 2.Ce nu am uitat si trebuia sa uit?
**
E pentru prima oara cand street-art declanseaza si in mine ceva. Voila.

3 comments:

Ionuka said...

mai vreau!

Ionuka said...

colegu e domnisoru?

k. said...

corect!