Tuesday, September 26, 2006

Cenzura, desteptarea!, un caine beat si multe multe tigari

  • Incredibila poveste a cenzurii, inca. Seful comisiei de cultura din consiliul local municipal, cu cateva zile inainte de premiera cu 'Iubirea Phaedrei' de Sarah Kane, regizata de Mihai Maniutiu, s-a gandit sa-i ceara directorului teatrului textul pentru a-l taia. Mai mult, i-a cerut sa elimine scenele de nuditate din spectacol. In numele moralitatii, spune el.
  • Ioan T. Morar, in 24-FUN, caracterizeaza aradenii drept 'molesiti' si cere 'desteptarea'. Citez din el: 'Hei, desteptarea!'. M-a amuzat inocenta de a crede ca desteptarea se poate produce, ca in tabara, cand suna goarna, cu un simplu apel la desteptare.
  • Un prieten mi-a povestit cum in bar a venit un tip cu cainele, sa bea bere, amandoi. Cainele, de 65 kg, a baut trei beri si s-a imbatat.
  • Am realizat ca am fumat 5 pachete de tigari in 2,5 zile. Rezulta 2 pachete in 1 zi. E prea de tot, consider.

8 comments:

Ionuka said...

da! pls fumeaza mai putin!

ce caine? il cunosc?

a_mee said...

astept sa-mi spui parerea ta despre viitorul numar din 24FUN in care, se pare, voi avea o micutza contributie.
nu, cainele nu era al meu si da, te rugam, fumeaza mai putin!

k. said...

hahaa, nu il cunosti pe caine. nici eu nu-l cunosc. dar poate ne nimerim la o bere.

Anonymous said...

apropo de efterlnag si slowblow.
azi am confirmat oficial noua mea pasiune pentru Sebastien Schuller.
dupa ce mult timp am avut un video pe myspaceul meu acum de citeva ore ascult in bucla o melodie. nu stiam ce e. apoi tot vroiam sa ascult o piesa care m-a izbit din titlu "1978" (anul meu de nastere)( si colectia de la Diesel pe primavara anul asta s a numit tot asa "1978". la nu mult timp am aflat ca piesa ce o ascultam in bucla era 1978

sebastienschuller.com
http://www.myspace.com/sebastianschuller

iar aici (noua obsesie netistica) poti asculta chiar "1978" http://www.radioblogclub.com/open/2827//Sebastien%20Schuller%20-%201978

k. said...

superba muzica. eterica, asa. iar radioblogclubul s-a dus direct la favorite. multumiri.

Anonymous said...

CATALINA, primeste un dar de la mine.
aici ai coperta
http://i106.photobucket.com/albums/m251/fluviumm/222222222222.jpg
iar aici muzica
http://www.radioblogclub.com/fav/0/1186006/407545
am ales fiecare melodie si culoare cu mare grija!

Anonymous said...

mie`mi place genu asta de post, ca o revista a zilei. sinteza, analiza si ceva comentarii aferente.
keep walking.

k. said...

si mie imi place, sa stii.