Saturday, September 23, 2006

Music

Doua trupe absolut minunate: Efterklang si Slowblow.

6 comments:

alexedi said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Exact! La mine cred ca aţi ascultat prima dată Efterklang, Slowblow (cei care "semnează", bu, coloana sonoră a filmului "Noi Albinoi"), CocoRosie şi Antony and the Johnsons (CocoRosie parcă nu-ţi plăceau) =]

O vară de neuitat.

k. said...

CocoRosie, nelipsite, vad. Inca nu mi-au patruns in suflet.
Yes, Stingo, daca bine imi amintesc ai avut intaietate in auditii. Si iata ca, exceptie facand CR, tot a dat roade. Plus ultimul atasemant muzical al meu, Elephant Woman, direct de pe myspace-ul tau.

alexedi said...

cataaa! ionciii! michiiiii! eu nu mai pot de iubire! nu pot dormi, ma uit la corpse bride si ascult mum si citesc ce e de citit si am o mare stare azi/ieri/maine, asa de parca v-as manca!

Anonymous said...

^ múm overdose

Pentru Blonde Redhead, kudos to Marian, el i-a descoperit.

k. said...

Ce ploaie de declaratii alexedi. Ti chiero.