Wednesday, August 30, 2006

The Attentive Dreamer. Me?

Imi aduc aminte ca am citit intr-o carte despre un scriitor care de zeci de ani se tot gandea la prima fraza din cartea pe care urma sa o scrie. Evident nu a gasit fraza ideala niciodata si nu si-a mai scris cartea vreodata.
Ceea ce voiam sa zic e ca e greu cu prima fraza...

Pentru cei familiarizati cu Personal DNA, am iesit, DE 2 ORI, The Attentive Dreamer. O data de curiozitate, a doua oara pentru acuratete (si din plictiseala, recunosc). M-a cam mirat. Suna putin a contradictie in termeni. Cum sa fie un visator atent? Si "dreamer", atat de roy orbison. De "attentive" numai de bine.

4 comments:

Ionuka said...

ce fain ca ti-ai inceput blogul la 9:19 dimineata! un blog matinal.

k. said...

Haha. Ma smt bine si eu, chit ca stiu cum e cu fusul orar.

k. said...

ce zici?

Ionuka said...

draga mea, ce zici?