Tuesday, September 16, 2008

Despre alternanta momentelor (si poate asta e tot)

mda. am fost iar la 'sedinta', ultima. nici nu stiu cum sa spun, de data asta mi-a placut. nu se prevestea asa ceva, dupa cum reiese din ce am scris inainte. lucrul care mi-a dat de gandit:) a fost ca eu ma gandesc prea mult, de fapt ca exclusiv ma gandesc si deci nu simt. bun, lucrurile astea sunt penale cand le spui sau le scrii, eu una nu le suport. dar am facut acolo un miniexperiment practic ca sa vad si eu ce inseamna asta. a fost placut. poate a fost placut si pentru ca ma impiedica sa ma gandesc critic, mereu critic, la lumea inconjuratoare. m-am gandit la momentul prezent, efectiv prezent, ce vad ce simt ce imi trece prin cap din astea. indeobste eu sunt mefienta la asemenea experimente si asa am si inceput. dar pe parcurs (ca sunt si binevoitoare, nu ma impotrivesc asa numa ca sa fiu eu desteapta) chiar am simtit ca e ok ce se intampla.

in fine, au fost mai multe discutii. asta a fost cea mai importanta.

apoi m-am dus agale spre unde era concertul Goldfrapp. nu aveam bilet mi s-a zis clar ca nu mai sunt, singura posibilitate era sa vina cineva sa imi vanda bilet. am stat am fumat o tigara, ii vedeam pe toti cum vin, scot din poseta biletele, intra. m-am gandit ca oamenii nu se razgandesc. si-au planificat ceva pentru seara de marti, aia fac. erau si niste bisnitari, indivizi lipsiti de scrupule, nu am avut niciun chef, dar realmente niciunul, sa-i contactez. plus ca si ei cumparau biletele tot acolo la fata locului, insa ei aveau tupeul sa urle ca cumpara bilete, pentru ca apoi sa le vanda la cei care nu urla.

am zis ca sa beau o bere si apoi revin sa vad care mai e situatia.

m-am dus la un bar calumea din zona, gen irish pub. am mai fost acolo o data, cat asteptam pe cineva. (catre alexedi: 'as vrea sa fiu sue ellen'). m-am pus iar la bar. acolo sta cine e singur, asta mi-a zis si tata :) am baut o bere. eu si baietii :) ma gandeam ca ce bine ca nu sunt ingrozitor de frumoasa sa se ia baietii de mine. m-am uitat la barmane, erau doua fete. trebaluiau non-stop, mi-a fost drag de ele, imi aminteau de femeia romana. niste dragute. m-am uitat la televizor, era pe fox sports. era o emisiune de discutii, nu se auzea ce, mai bine :) ambele fete invitate in emisiune erau dragute. m-am uitat mai ales la una, mai mult ca sa-i retin freza, sa imi fac si eu la fel. freza presupune carare pe margine, si ei parul ii statea foarte teapan si totusi relaxat!!, ma intrebam ce trebuie sa fac sa nu imi vina in ochi. in fine.

(acuma ascult Goldfrapp ca sa ramplasez momentul pierdut)

am observat in cadrul barului un dulapior cu o usa care avea un vag geam cu fier forjat si prin geam se vedea un beculet, verde si rosu, care alternau. verde rosu verde verde rosu verde rosu rosu rosu verde rosu verde rosu verde rosu verde verde verde samd. m-am uitat la ele minute in sir, minute in sir. "simteam" ca sunt o perfectiune de simbol, simbol la cum merge viata asta, acuma e verde ai voie sa mananci, acuma rosu nu mai ai voie ca te ingrasi, acuma verde poti sa cheltui bani ai strans destul, apoi rosu stop cheltuire bani, apoi iar verde ai voie sa bei cat ai chef, apoi rosu gata acuma trebuie sa iti revii sa iei o pauza, si tot asa tot asa la toate aspectele cat traim. important e ca beculetul era mai mult verde decat rosu :)

(ah ce rau imi pare ca nu am prins concertul. ascult Ooh La La si imi place!! si ce oameni intrau, efectiv... Eu meritam sa intru!!!)

emisiunea s-a terminat, a inceput alta cam la fel, eram la a doua bere si stiam ca nu mai incerc la concert, imi era prea sila de bisnitari. mi-am zis ca pentru Sigur Ros trebuie sa intru zi de zi pe craigslist si sa vad de bilete. mi-am mai zis si ca trebuie sa venim la barul asta cu Ionuka si Oli cand vin aici. e fain. si ce mi-am mai zis a fost ca se necesita sa iau un taxi pana acasa (20 coco) ca nu as suporta vaporetul si autobuzul si toata tărăşenia.

am luat taxiul si dupa momente de ezitare am inceput sa vb. cu taximetristul (stiam ca e indian) si a fost super, am avut iar comunicarea aia de imigranti, as sta toata ziua in taxiuri cu soferi imigranti, se creeaza bondul de la primele cuvinte nici nu imi trebuie mai mult, Ah acasa, acasa e bine dar e greu, nu se poate, poate se va putea odata....

La sedinta zicea ca trebuie sa poti oriunde.

5 comments:

Anonymous said...

da, tu cam meriti sa intri oriunde.

Anonymous said...

you too

alexedi said...

sau te sacrifici, pentru ca si craiglistu e plin de sigur ros ticket wanted please please, si cea mai tare e "trade radiohead ticket for sigur ros" :)

k. said...

tare, ca bine zici.

eu am dat peste una cu un fan revoltat ca se vand pe cr. bilete de catre oameni care nu vor decat sa faca bani si nu inteleg ce e aia arta. avea si el dreptatea lui:)

ha. m-a amuzat tot timpul propozitia asta atat de eschivanta.

Anonymous said...

foarte misto post!:)