Thursday, September 11, 2008

4,7(6)

pentru ca azi e joi si joi e ziua mea buna (philippe: 'k., o sa vin intr-o joi', ceea ce s-a intamplat intocmai), m-am gandit sa fac o lista concisa cu lucrurile care IMI PLAC aici, asta ca sa nu fiu atat de 'negativa'. da, azi chiar a fost ok pentru ca am iesit afara in timpul orelor de program, cu treaba desigur, dar am rezolvat si alte treburi, si ma mai uitam in dreapta in stanga, exact ca pe vremea cand eram la ziar si umblam ici-colo de dimineata pana seara. DECI LISTA:

- ca castig mai multi bani; am calculat ca castig de 4,7(6) mai mult decat in ro.
- ca nimeni nu imi comenteaza cu conotatie negativa de accent, ceea ce la bucuresti nu se intampla, timp de 4 ani mi-am tot auzit-o pe tema accentului ardelenesc
- ca pot sa intru fara cos in alimentara
- ca e voie sa calci pe iarba
- concertele si filmele; sa adaug aici ca azi abia am vazut ca marti vine Goldfrapp si ca, normal, biletele sunt soldout. asta e destinul meu, se pare.
- ca la wc este peste tot 1.hartie igienica din belsug si 2.cuier de agatat poseta in general pe usa
- ca pe chitanta la bar/restaurant este loc prevazut pentru TIP, unde tu scrii suma faci totalul si gata. deci nu mai avem toata situatia aia cu impins banii pe masa, sau lasat pe masa si ne uitam inapoi sa vedem i-a vazut nu i-a vazut daca ii ia altcineva, ma stresa.
- ca pot sa alerg desi am peste 42 de kg. standardul pentru fetele din romania
- ca reducerile sunt reduceri dom'le
- ca e aer curat; asta nu e asa un extaz pentru mine, dar imi aduc aminte cum in intersectie la podgoria unde erau deodata minim 300 de masini regulat ma apuca ipohondria ca am cancer la plamani
- ca exista respect pentru pieton, ce respect, pietonul este un rege al civismului environmentalist

nici nu e putin asadar.

am mai facut un pas intru descoperirea de sine: nu mai am voie sa imi iau paine de la o distanta mai mare de 5 min. de casa, nu de alta dar sunt in stare sa o mananc pe toata pe drum. cand mi-am dat seama ca eu o sa termin painea pana acasa, am inceput cu prunele si prunele chiar le-am terminat :)

cum vorbeam deunazi cu marian, ii spuneam ca ii invidiez pozitiv desigur pe oamenii care au stiut gratios sa purceada in viata, ca de ex. de la vaslui, la bucuresti, la amsterdam. frumos, curat, impecabil. si eu asa haotic, de la arad la bucuresti inapoi la arad, la V., si cine stie ce mai urmeaza, tg-jiu. si apoi tokyo. de ce nu pot si eu ca oamenii sa parcurg etapele asa cum se cuvine? si imi zice marian ca sa imi imaginez ca sunt diplomat. :)))) si ca deci am un mandat de stat in diverse locuri, si am si niste scopuri bine precizate, si imi si ofera un model de scop: 'sa imi fac 1 prieten jumate in 2 ani'. :)) e chiar realist :)

1 comment:

Ionuka said...

hihihi, diplomat.

imi place lista ta. cred ca imi fac si eu. la mine ar fi pe un loc principal apa din restaurante.