Tuesday, October 16, 2007

Vreau sa plec de acasa. Nu vreau sa plec de acasa.

Deja a ajuns sa nu mai mai mire, nici amuze, nimic din seria 'cum au ajuns oamenii la blogul meu', respectiv ce le-a dat prin minte unora sa caute pe google. M-am obisnuit ca oamenii cauta cele mai aberante lucruri, ca poate si eu caut lucruri aberante pentru altii, sau daca nu am facut-o pana acuma tot ce se poate ca o sa o fac la un moment dat. Dar de data asta nu ma pot abtine. Cineva a dat peste acest blog cautand vreau sa plec de acasa. Si asta deja mi se pare un pic ironic. Dar ironia e de fapt ca postul astfel descoperit era acela scris inainte de a pleca de acasa, in care spuneam ca sunt acasa si nu vreau sa plec. Cuvintele din palarie.

8 comments:

Anonymous said...

Cred ca eu am dat cautarea asta, nu sunt 100% sigur.
Era intr-o noapte, cam acu 3 saptamani, cautam bloguri ale unor oameni care locuiesc in SUA, in special in NY.
Am locuit si eu o perioada in state si din cand in cand ma ia dorul sau am parte de nelinisti si de dileme: Romania vs. emigrare. Si atunci caut si caut sa vad cum o mai duc altii care, spre deosebire de mine, au ales sa ramana, sau "sa plece de acasa" :)

k. said...

Ce intamplare... Cate face google/ul asta.

Cred ca dilema Romania vs. emigrare nu va putea parasi pe nimeni care a facut o data in viata pasul asta (emigrarea).

Tu de ce ai ales sa te intorci, mihai g.?

Anonymous said...

E o poeste mai lunga care are parfum de telenovela.
Am fost in state de mai multe ori. Prima data cu work & travel. Atunci, toata vara aia, am urit america. Dar la sfarsitul verii, inainte sa plec, am mai ramas cateva zile in NY. Si totul s-a schimbat. In cateva zile, as fi dat orice ca sa pot sa raman, insa stiam ca o data ramas ilegal o iau pe un drum de pe care nu ma mai pot intoarce.
Acasa a urmat o perioada lunga, de depresii, de frustrari, de crize.....
Dar, intre timp, am ajuns sa fac in Ro, ceea ce nu speram vre-o data sa ajung sa fac, sa lucrez ceea ce-mi place.
Anul trecut, m-am dus in vacanta in SUA si mai mult in joaca, m-am dus un interviu pt ceea ce eu credeam ca ar fi un voluntariat de cateva saptamani. Mi s-a oferit insa un full-time job, pt toata vara tot in domeniul in care lucrez si acasa. Si asa m-am reintors in state.
4 luni, in care eram egal unui american, in care nu spalam vase, nu eram turist ci cunosteam america altfel, asa cum n-as fi visat in zilele alea de depresie.
La fel, a nu-stiu-cata-oara, mi -a intamplat sa preimesc lucruri pe care nici macar n-as fi putut indrazni sa visez ca o sa le am. Sa am un job, atat de fain, in SUA.
Si atunci au reaparut dilemele. Sa raman sau sa ma intorc? In SUA lucram tot ce lucrez si aici, dar acolo lucrurile sunt asezate iar aici totul se naste acum, si sansele de a creste aici sunt mai mari decat acolo. Am inteles ca acolo nu voi avea statutul pe care-l am aici dar si ca aici nu am sansele e care le-as fi avut acolo.
Fiecare dintre locurile astea imi ofera lucruri pe care celalat loc nu mi le poate oferi.
La toate astea, pt ca vorbim de o telenovela personala, se adauga relatii de acasa, prieteni, o familie si multe altele.....
Dar uneori mi se face dor de NY!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Daria said...

Cum as putea face rost de pozele de pe blogul tau? Sunt de-a dreptul superbe.

k. said...

click dreapta, save picture as.

Daria said...

Ma refeream daca se poate sa le achizitionez in marime mai mare. :)

Daria said...

Pana una alta, le-am gasit :D