Tuesday, October 30, 2007

Je me souviens










11 comments:

alexedi said...
This comment has been removed by the author.
k. said...
This comment has been removed by the author.
alexedi said...

fuai,imi vine sa fac continuarea, sau completarea.

k. said...

te astept.

Ionuka said...

ce bine stiu fiecare moment, chiar daca nu am fost acolo.

mi-as dori ca poza aia cu mine de la raio bici sa nu fie reprezentativa pentru cum arat.

mi-e dor de stefan.

.raoul said...

even if I really sound cheesy I miss your gestures. and the your silet moments when you observe smoking slowly your cigarette.

alexedi said...

da, redezenat :)

Anonymous said...

ha, ce misto! si eu l-am recunoscut pe marian si pe vecinul meu de la 8 (cred) pe care nu stiu niciodata cum il cheama :)) ce grup fain de prieteni sunteeeeti! sa va traiti si sa va bucurati multi ani frumosi! :)

Anonymous said...

i look so buff :))

Anonymous said...

cineva a disparut pt totdeauna, se pare...cofetaria Continental.

k. said...

ionuka, sei bella, isabella.

.raoul. si mie imi e dor de gesturile tale putin repezite, mereu pasionate.

alexedi, suntem la capitolul 7.

oblia: stefan. imi vine sa fac prezentarile. poate stam la o sueta, vedem noi la ce etaj.

ciuchi> you look like a prince, always will.

* nu imi place ce aud, nu-mi place.