Sunday, January 06, 2008

Re:

To: Stingo,

iti scriu pentru ca m-ai emotionat cu ce ai scris si am vrut sa iti raspund dar nu am putut sa pun coment direct.

mie mi-e greu si mi-a fost intotdeauna greu sa cred in ceva ce nu vad cu ochii mei ca exista. nu am simtul metafizic si nici al metaforei, sunt de fapt f. simpla, daca vreau ca ceva sa fie vreau sa fie in jurul meu. credeam si eu ca internetul este viata si viata este internetul, dar acuma in cele doua saptamani am vazut ca nu e asa, si doamne da sa nu afli de fapt cum e sa fie Numai Internet, pentru ca daca e un moft asa e ok dar la mine nu era, devenise totul, ma rog, totul care conteaza. si de fapt stiu realist ca mai bine cu internet decat fara, insa nu ajunge si nu mai pot pretinde ca ajunge. de aceea eu ce vreau este sa va vad cat mai des posibil, sa fim impreuna sa dansez cu omar si sa iti simt mirosul parului si o, cate din astea as putea numi numai in clipa asta pana ma duc sa ma piaptan.

we'll continue to throw words i know just waiting for the joy the real joy

1 comment:

Anonymous said...

Vezi, deja spaţiul dintre noi e doldora de cuvinte.

And my hair smells like black cherries.