Thursday, January 24, 2008

cool

azi e joi si joi e ziua mea preferata. nu se stie de ce joi tind sa mi se intample o sumedenie de lucruri mediu-calumea, nu ceva iesit din comun, ci ceva care seamana cu cum mi-ar placea sa fie viata mea tot timpul. azi joi am fost cu serviciu intr-un loc cool, unde erau oameni cool si imediat mi-am dat seama (m-a lovit) ce mult imi lipsea cool-ul si ca de fapt eu ma simt bine printre oameni cool imbracati cool cu atitudine cool inconjurati de obiecte cool. multa vreme mi-a fost asa, jena de chestia asta si nu am recunoscut-o. aici era un cool altfel decat e in ro. pentru ca oamenii cool de aici nu se competitionau care e mai cool, nu simteam ca in mintea lor e o perpetua ierarhie care ii streseaza. (cred ca stiu unde sunt oamenii asa aici). lucrul asta care mi s-a intamplat azi posibil adica probabil sa nu aiba urmari insa m-am mai linistit ca eu ma gandeam ca aici nu sunt oameni cool deloc.

3 comments:

alexedi said...

that's cool.

Anonymous said...

asa nu imi place sa las asa mesaje dar asa imi place de tine uneori si da cred ca semanam putin it's just that you're the good one.

k. said...

i'm not .. i eat too much and sleep too much and drinktoomuch .