Thursday, January 31, 2008

el norte

sunt hipersensibila la orase, cred ca am mai spus. in unele momente fac ce vor din mine. ce ma exaspereaza uneori sunt strazile astea, toate paralele si perpendiculare, in unghiuri perfecte de 90 de grade, nici din greseala nu fac alte unghiuri. parca am fi intr-un tabel. apoi daca vad un documentar cu ce chinuri indura oamenii din honduras ca sa ajunga aici, ma rog, in america de nord, si 50 de zile merg in niste conditii incredibile ca sa ajunga aici, mi se face asa o rusine, ce probleme am si eu, strazile, ca sunt paralele si perpendiculare.

DAR BINE CA SE TERMINA IANUARIE.

4 comments:

Anonymous said...

DAR BINE CA SE TERMINA IANUARIE.
CE GROAZNIC CA A INCEPUT februarie.


marian

k. said...

nu e groaznic, februarie e ok, chiar ok.

Anonymous said...

ianuarie de termina, ce ne facem cu perpendicularele, ca tot asa ramin?...

k. said...

nu stiu, nu stiu, ma gandeam ca poate numai in ianuarie sunt atat de perpendiculare.