Saturday, January 12, 2008

message (a smirnoff ice pls)

nu stiu ce am, ca tot trebuie sa apara ceva care sa imi strice dispozitia, care e buna spre foarte buna si nu are nici un motiv sa nu se mentina asa. azi mi s-a parut ca cineva ma urmareste. unu cu mutra de student politehnist roman timid si aparent inofensiv, parca de astia mi-e mai urat decat de ghiortzai. era si la autobuz, si la mall, se tot intorcea in spate, apoi mi s-a parut ca il vad pe o banca in mall si am zis ca asa ceva nu se poate, asta ma asteapta sa ies, sa ma urmareasca iar, am iesit pe alta parte, am stat la autobuz, tot ma gandeam ca apare, dar nu a aparut. cobor cu o statie mai inainte, in ideea sa nu cumva sa ma astepte de unde luasem autobuzul, nu era la coborare sau nu l-am vazut, cand fix inainte sa intru in bloc, unu fuge spre intrare si dispare inainte sa vad unde se duce.

precizez ca eu nu am paranoi din astea, chiar nu am, dimpotriva, imensa majoritate a timpului mi se pare ca oamenii au intentii ok si ca nu am de ce sa ma feresc. probabil de aia cand le am, paranoile, sunt asa puternice, cum e asta.

acuma o sa beau un smirnoff ice si o sa ascult ciocarlia si altele si o sa ma gandesc cum o sa slabesc fenomenal pana la vara.

9 comments:

Ionuka said...

despre politehnist am vorbit deja. dar voiam sa adaug ca si eu am scenarii cum slabesc si merg pe centru slaba si cu muschi. Poate chiar cu o burtica sexi.

k. said...

hehe, si eu pe centru, da. mai adaug ca no more smirnoff ice ever.

alexedi said...

smirnoff ice e un fel de nici caca, nici caca.

k. said...

oh baby you don't know what you're talking about :)

Ionuka said...

Oricum, alex ar arunca sticlele direct la gunoi.

k. said...

:)) asta aici nu s-ar intampla, aici nu arunca nimeni nimic.

alexedi said...

imi mentin my stance on the smirnoff ice thing. (un fel de bere cu gust de sprite)

Anonymous said...

aici depinde ce aroma ai consumat, de zici de "bere cu gust de sprite" (nu stiu ce arome sunt la noi, dar americanii au vreo 5-6 cred)...dar in principiu, nu-i rea (repet.. depinde de care-ai consumat)

k. said...

clasica, cred.