Saturday, January 05, 2008

Perpetuum Mobile

eram la barul de langa serviciu si am stat cu domnul deosebit pana dimineata cu intermitente, la un moment dat a venit si ionuka si apoi si mama care a gasit de undeva sa cumpere un minunat set de farfurii mov care costa in bani canadieni 185, dar era minunat, repet. eu cu domnul deosebit aveam tot felul de erotisme si era ciudat cred ca pentru ca imi placea de el foarte tare si parca si depindeam de el si si asta imi placea.
apoi am luat numai eu un lift subred si presimteam ca o sa se intample ceva ca ne-am suit vreo 8 in el si asa s-a si intamplat, liftul tot cadea, dar apoi ne-am dat seama ca a cazut pe orizontala si a ajuns la marginea orasului intr-un camp unde erau niste animale f. multe si mici si cumva ca niste veverite dar de consistenta papadiei si erau albastru deschis. imi era o scarba de am crezut ca o sa mor. am gasit un tip care m-a trecut prin animalele alea, eram mult mai multi debarcati acolo, si apoi cred ca am gasit alt tip mai calumea cu care am avut conversatie intelectuala, pana l-am vazut pe catalin stefanescu, de care eu credeam ca e altcineva (un prieten) si l-am intrebat ceva, el mi-a zis ca e deghizat ca e in concediu, si atunci a si venit un autobuz canadian sa ne duca pana la primarie in arad unde unde unde, ce vad: tata preda engleza la niste doamne mai trecute cu aer european si mama mai incolo comenta ca el habar n-are engleza. in final am ajuns cumva din nou in barul initial unde erau prietenii mei vechi si buni care se uitau ciudat la mine si asteptau sa le povestesc ceva sau numai mi se parea.

asta am visat eu intre 10 si 12 noaptea, in somnul de jetlag. give me more jetlag sleep!!

2 comments:

Simona said...

Acum inteleg de ce blogul tau se numeste "attentive dreamer" :). Makes perfect sense. It's a great name, but also a great match!

Ionuka said...

tata preda engleza.
...
tata preda engleza.