Saturday, July 26, 2008

hour by hour

mi-am promis ca nu o sa mai ies din V si NV pentru ca e dezgustator si eu o iau personal. asa incat daca cumva vi se intampla sa va simtiti f. bine si sa aveti trairea aia de it's a wonderful life, si din ceva motiv vreti sa nu mai fie asa, ceea ce e absurd dar se intampla, eu va duc intr-un loc anume si va las acolo si apoi mai vorbim. adica nu va duc, va spun unde e, ca eu nu mai merg asa acolo:) de fapt nici nu e un loc anume, e un mic traseu, de vreo 15 min.

eu stau acolo, nu acolo unde am descris, altundeva, unde e plin de obiecte si alte chestii mici si gretoase, si inca e bine cand e numai asa. uneori nu imi vine sa cred, cum a fost posibil si de ce. cand nu mai gasesc nicio explicatie ma gandesc la ignatius g. reilly si atat. nu mai am puterea sa imi explic nici artistic nici mistic nici nicicum lucrurile absurde nici cele din viata mea nici cele de la stiri. le vad in nuditatea lor grosolana. unele se pot repara, altele nu. despre asta e vorba acum, nu despre zorzoanele pe care le pun ca sa le infrumusetez.

take it hour by hour.

8 comments:

zamfir andrei said...

ai un mail duduie?

Anonymous said...

...fara nici o legatura cu postul...trebuie sa ma asiguri ca ti ai cumparat bilet la sigur ros...


marian

alexedi said...

se duc la vancouver? iuha, ce fain ar fi. undele nootkai vor calatori peste ocean

Ionuka said...

Andrei Zamfir!

Anonymous said...

dc tot se scrie fara legatura cu post-ul, ai vazut blogul lui catalin l.? "dublu rafinat".
noi sintem bine, mai greu la inceput, ne acomodam unii cu altii.
te pup cu dor, acusi vii, cind exact?

Anonymous said...

bine faci,cata
be real,not virtual

si io te astept,casazicasa

anonimu recognoscibil

Anonymous said...

merci mult de tot, u know for what.

Anonymous said...

cine-i did ?
catalina este?