Friday, July 04, 2008

suntem toti aici !!!!

deci maine ma duc iar la cafeneaua pe care am descoperit-o langa mine, care are un aer european asa, adica sunt oameni pe terasa care par ca citesc de placere, nu ca sa avanseze in cariera. plus ca te lasa sa fumezi pe terasa. e acolo un tip, fumeaza aproape nonstop, el trece aici drept un ciudat, ceea ce aici nu e ok, stiti nu?, adica e ok sa fii altfel atata timp cat esti marcat etnic sau cumva, deci apartii vizibil unei categorii. in fine, tipul asta are alura de vamaiot, de care in ro. imi era lehamite, dar aici e o excentricitate care ma bucura. el vine si se pune la terasa, isi scoate mac-ul si incepe si se da pe net, am impresia ca face presa asiduu. eu stau inauntru, initial am mers acolo pentru ca era racoare iar eu in noua casa muream de cald, acuma nu mai mor ca mi-am luat aparatura. imi car laptopul pana acolo si ma pun pe messi vizibila!!, conversez, ma mai uit pe bloguri, mai citesc un ziar. cert e ca am iluzia de loisir, pe care aici nu o prea am, pentru ca: ea nu exista in general.

imi amintesc precis cum mi-am jurat eu cand am fost in ro. in iarna ca orice ar fi o sa vin la vara. dar in ro. gandesti intr-un fel si aici in alt fel, aici esti om responsabil. iar eu stau in casa mea care in fine incepe sa arate a casa de oameni, with all the pretty things, si ma gandesc cum era vara in ro. cu terase, beri, prieteni, amuzamente, amorezari, jocuri de cuvinte, ghioroc etc, stiti (sper!!). imi trece prin cap ca sunt o rasfatata, ca unii se bucura ca au ce manca si unde locui, dar ce sa fac daca in viata asta eu nu am suferit de foame si de frig si nici nu am facut razboiul si nici nu am trait vreo epidemie nimicitoare? deci asa. ca sa stiu, cum zice darius, un citat deja clasic din diana b. o inteleapta, daca vreti parerea mea. o ca deja delirez. si cum sa nu delirez cand aud la telefon de la casutza 'ceaaaaau k. suntem toti aici!', cum sa imi pastrez calmul. dar eu imi construiesc un viitor, da. ce fel de viitor, asta inca habar nu am, el se schimba de la o zi la alta in capul meu, insa, mare minune, ultima varianta de viitor s-a mentinut consecventa 3 zile.

acuma, cum spuneam, trebuie sa rezist gratios pana in 7 august, cand se va intampla ceva fain, apoi se mai intampla si pe 30 august, si apoi sper!! in octombrie, si dupa asta in decembrie, si apoi mai vedem, ca vine ianuarie care in genere e naspa, ca sa nu mai vorbim de februarie care e oribil, dar vine martie si apoi incep o noua viata si apoi ma distrez un pic si dupa aia efectiv incep o noua viata, din doua puncte de vedere, unul nu depinde de mine, dar celalalt da, ma rog, in masura in care orice depinde de mine, intelegeti. ca acuma imi vine in minte vorba nu stiu cui, ca mama imi tot zicea, ca 'dumnezeu atunci rade cel mai bine cand oamenii isi fac planuri', ceea ce sunt de acord, de aia eu si zic la orice plan 'doamne ajuta', macar in gand, adica sunt constienta ca nu pot eu planifica tot, dar chiar cred ca in mare masura planurile se realizeaza, si 1 la suta nu, si pentru acel 1 la suta nu cred ca trebuie sa ne retinem in a ne face planuri. plus ca am prins gustul :)

1 comment:

a_mee said...

ceaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuu K.!!!!!! :)