Monday, May 05, 2008

should I stay or should I go

am un vis care se tot repeta. eu sunt in vacanta in ro, am biletul de intoarcere, si vine ziua cand trebuie sa ma intorc, dar eu pur si simplu nu pot sa ma mai duc inapoi. visul nu se concentreaza pe ce fac in ro in perioada stabilita de vacanta (ma distrez) ci pe momentele de final cand eu nici nu decid ca raman si nici nu pot sa plec inapoi. ceea ce visez e zbaterea aia a amanarii si indeciziei si neputintei. cand stii ca trebuie sa faci ceva si nu poti, dar nu poti nici sa decizi ca nu mai faci, si atunci te zbati si fiecare ora e un chin, ca nu esti unde trebuie sa fii, dar unde trebuie sa fii nu poti efectiv sa fii. in visul de acum, data aia era 15aprilie, irelevant.

(cu cat trece timpul esti tot mai 'intre', pentru ca incepi sa vezi aici detaliile, si detaliile sunt f. importante. compari cu celelalte detalii, care si ele sunt f. importante, iar detaliile de aici cu cele de acolo nu se potrivesc. sunt, asadar, doua lumi diferite. insa chestia e ca nu ai stiut ca sunt asa de diferite, pentru ca ai crezut de la televizor sau de unde ca sunt cam la fel, sau macar ai crezut ca tu stii deja cum e, insa de fapt nu e asa, la televizor nu vezi detaliile).

7 comments:

Anonymous said...

Păi, de când e omu pe pământ, e mereu în cel puţin două locuri simultan, unu aici, unu acolo. Aşa că na.

k. said...

eu as vrea sa fiu in unul singur, cand o sa fiu o sa imi sterg blogul :)

Anonymous said...

Imi doresc in mod foarte egoist sa fii mereu in doua locuri, ca sa nu-ti stergi blogul :) Sau sa descoperi alte locuri intre care sa fii, cum zice Vlad.

Anonymous said...

asta-i buna, cum o sa il stergi?! :) subscriu la ce zice Sageata. Important e sa creezi un fel de armistitiu si apoi o pace intre cele doua locuri.....

Anonymous said...

ma repet: de-acum, si sa te-ntorci, tot intre 2 o sa fii. so don't worry, folks, n-are cum sa-si mai stearga blogul :)))
oblia

k. said...

sunt condamnata la blog :))
presimteam eu...

alexedi said...

sunteti condamnate, mai precis.