Tuesday, May 13, 2008

respiri si inca iti bate inima.

aici incep sa ma obsedez de boli si asta pentru ca vad tot timpul in jurul meu, invinge boala, traieste sanatos, noi suntem supravietuitorii cancerului de nu stiu care, fa cardio, societatea copiilor cu membrele amputate, evita pesticidele, mananca organic, arunca detergentul cu chimicale, triatlonul pentru sase categorii de persoane cu dizabilitati, motivational speaker fara brate, TE SI MIRI CUM DE ESTI INTREG SI MAI SI RESPIRI SI INCA ITI BATE INIMA !!! stiu ca e mai bine aici pentru un om daca e bolnav, ca e bine ingrijit si se ocupa societatea de el, si nu e exclus din viata publica, insa pentru un om sanatos e cam tulburator, pentru ca nici nu se mai poate bucura ca e sanatos ca se gandeste ca maine-poimaine ma imbolnavesc si eu. plus ca ii e aproape rusine ca e sanatos cand sunt atatia care nu sunt. daca mai vrea sa se si distreze, e un inconstient !

6 comments:

Anonymous said...

Să înţeleg că acolo bancurile cu handicapaţi sunt excluse din start.

k. said...

absolut. (in public)

Ionuka said...

vai, ce bine le exprimi. eu tot timpul cautam cauza ipohondriei mele in mine (traume, chestii).

Anonymous said...

Hahaha! Intr-adevar, incepi sa te gindesti ca miine-poimiine te paste ceva, n-ai cum sa scapi :).

Anonymous said...

ba sigur ca ai. cumperi sanatate. oferta de halucinant de variata. plus ca gasesti intotdeauna un pachet de sanatate care este ESENTIAL pentru supravietuire, desi tu nu stiai asta.

k. said...

variata, adevarat. eu ma mentin la lucrurile simple, insa in capul meu e complicat :)

cat despre 'cumparat', aici nu se cumpara cu bani neaparat, se cumpara cu timp, pentru ca e pe bune cu time is money, foarte pe bune, nu cum glumesc romanii cand vor sa se care de undeva. deocamdata eu cumpar cu timpul pe care l-as fi dedicat uitatului la televizor, ceea ce nu e rau. nu pot pretinde ca folosesc timpul pentru citit o carte. haha. kind of sad, though.