Saturday, May 24, 2008

fericirea röyksopp

azi m-am mai gandit la aceeasi prostie, sa zicem cu alte conotatii, mai nobile, si ma tot uitam in sus in dreapta si in stanga, nimic. poate datorita conotatiilor nobile.

tot azi am avut vreo 5 ore de fericire calma, asa cum imi place cel mai mult, o putem numi fericirea röyksopp. cand ceilalti zambesc nu pentru cei din jur, dintr-un soi de obligatie sau norma, ci de la ceva din capul lor, senin.

m-am gandit, tot azi, ca mi-ar placea sa traiesc intr-o romanie in care 'mihaela radulescu merge la pamuk', nu vad nimic in neregula cu asta, dar in care 'mihaela radulescu merge si la gay fest' si 'mihaela radulescu merge si la marsul pentru o viata sanatoasa'. multe drumuri pentru mihaela radulescu.

si tot azi mi-am dat seama ca, in continuare, ma fascineaza organizarea. mai stii cand ne-am minunat de infrastructura aeroportului din amsterdam? aici vad zi de zi nenumarate aeroporturi din amsterdam. as vrea si in romania sa fie la fel, atat cat trebuie, si in rest sa fie cum e acum.

am incercat, azi in fine, sa aflu de ce oare nu m-am implicat mai mult in romania, in lucruri de care imi pasa. am ajuns la urmatoarele motive: 1.pentru ca credeam total ca oricum nu pot sa schimb nimic (pesimism conjunctural sau pesimism pur si simplu), 2.pentru ca aveam un fel de dispret pentru implicarea civica in favoarea 'inaltei culturi', 3.pentru ca imi era frica de tot ce ar putea decurge: atacuri, marginalizare, 4.pentru ca credeam ca timpul pe care il am la dispozitie trebuie folosit fie pentru a ma distra fie pentru a face bani.

as vrea sa am mai mult timp si sa fiu in mai multe locuri.

5 comments:

Anonymous said...

fericirea röyksopp - da.

(culmea e că mihaela rădulescu nu a fost la pamuk)

k. said...

:)) atunci poate a fost la gay fest.

stingo eu nu pot sa pun comenturi la tine ca nu ne lasi, asa ca profit de ocazie ca sa iti zic ca mai nou tot ma regasesc in scrierile tale din LG. cam atat.

k. said...

Live Giornal. hihi.

Anonymous said...

Ca lumea. Apropo, azi când mergeam să-mi iau merinde şi cosmeticale de la Auchan, care e un fel de molul săracului (îţi dau aceste detalii fiindcă ştiu că îţi plac), mi-am dat seama că însemnarea aia cu vrabia pare scrisă de Jeni.

k. said...

Jeni. ma mai gandesc la ea, Jeni la CAFA.