Thursday, May 08, 2008

Nu sunt in masura sa raspund inca.

Mi se duce dracului tot dandysmul.
Viata personala are doar brutarul din schimbul de noapte, si asta pentru ca nu are nimic altceva.
Mi se duce dracului si toata interioritatea.
Ma bucur cand vad tineri cool.
Trebuie sa imi imaginez ca se termina.
Nu am vazut demult un film chinezesc.
E ceva ciudat, toti se uita la mine insistent.
Mi se duce dracului toata visarea (aici nu se viseaza, ci se planifica si se implineste). De fapt fara sa imi dau seama mi-am implinit vise, ce ciudat. Abia astept sa le implinesc si pe urmatoarele, asta in alt mod, de data asta o sa imi dau seama, de acum o sa imi tot dau seama.
Draga Ionel, nu te-am mai visat de mult timp. Nu stiu daca o sa te mai visez vreodata. Nu mai stiu nici cum era cand te visam.
Ma molipsesc usor.
It's not their fault.
Planific si implinesc. It's true, don't laugh.
Raman mirosurile, slava cerului. Azi a mirosit a gogosi.

2 comments:

Anonymous said...

Draga Ana,
Azi m-am trezit buimac la sase si jumatate. Am incalzit o cana de lapte si am mancat o gogoasa cu ciocolata.

Anonymous said...

juri?