Thursday, May 29, 2008

luminati si bogati

am citit despre 'priveghiul pe facebook', in articolul lui vintila mihailescu, preferatul meu de la 'dilema', de fapt cred ca singurul. nu stiu de ce, nu m-a mirat.

doamne, am visat ca liiceanu a marturisit ca e bisexual, asa ceva...

mi-e dor de mor de o barfa zdravana. asa, ca intre prieteni, haha. barfele alea care pe moment au o importanta capitala, dar de fapt nu au, pentru ca nu schimba cu nimic situatia. sa il sun deci pe darius. later edit: m-a sunat darius!!

daca nu exista internetul stiu sigur ca nu stateam aici asa nici 1 luna. cu tot cu viata interioara, care am zis deja ca se duce dracului si continua sa se duca, sau sa ia alte forme, mai stii.

si apropo de 'ia alte forme', tind tot mai mult sa cred ca agresivitatea in om e in aceeasi cantitate dintotdeauna, numai ca ia alte forme. asta de acuma e ceva aproape invizibil si persistent, parsiv, si pe care eu psiholog amator as putea sa o demasc, dar nu am cui.

sper ca in viata urmatoare sa fiu violoncelista si sa cant intr-o sala cu acustica perfecta, in fata a 6000 de chinezi luminati si bogati.

4 comments:

Anonymous said...

uite o birfa. sa birfim

http://www.realitatea.net/corneliu-vadim-tudor-si-a-iesit-din-fire--in-direct--la-postul-public_290547.html

Anonymous said...

of. atunic cauta pe realitaea.net

cu
Corneliu Vadim Tudor şi-a ieşit din fire, în direct, la postul public


si citeste, daca ai rabdare commenturile

Anonymous said...

violoncelista cu chinezi!! :)))))

iar liiceanu daca ar fi trait in epoca lui socrate nu ar fi fost altfel decit bisexual. dau in scris! :)

demasca, demasca (cu agresivitatea psihologizata colo-sha), ca cetesc cu ochii larg deschisi.
oblia

k. said...

eu as demasca da asa la o cafeluta doua trei ca in scris mi-e târşă (mortal cuvant, haha, se mai foloseste?).

vezi ca azi ti-am dedicat alergarea, am ascultat manu chao care banuiam ca iti place.