Monday, June 02, 2008

orange & red

azi premierul merge la serviciu cu bicicleta ca sa dea un exemplu, poimaine voteaza cu cartea de alegator desi e ilegal, asta in timp ce partidul lui pierde vertiginos alegerile, dar ce mai conteaza. harta electorala arata cel putin bizar in portocaliu si rosu, aproape egal repartizate. ce sa intelegi de aici? in functie de ce se voteaza (ma rog, se voteaza e un overstatement) in romania? dar ce stau eu sa imi bat capul, cand in definitiv optiunea e simpla: 'ma, care e ala care si fura da si face ceva, orice?'. ca e dreapta, ca e stanga, mofturi. cum poti sa pricepi ceva din asta? mai degraba pricepi ceva din schimbul economic reciproc avantajos, se pare, intre china si congo. congo da resurse minerale, china le face strazi, scoli si spitale. asta fara texte patetice 'vrem sa salvam iubitul popor congolez'. stricto business. viitorul lumii se traseaza in alte parti, in timp ce italienii ii fugaresc pe romii romani, printesa frantuzoaica a danemarcei invata daneza si premierul roman merge pe bicicleta.

desi nu scriu despre lucrurile astea, ma intereseaza. chiar le si pun la suflet, ce sa fac, daca nu am viata personala. dar acuma vad ca am si viata personala, ca mi-au facut tzandari balconul, au smuls iedera si urmeaza sa darame si gardul celalalt. pot sa imi pun anunt 'trag la xerox' sau 'vand langoshi'. asta va tine oricum numai o luna, pentru ca ma mut mai sus, unde m-a deraiat putin ca wc-ul era mai mic decat aici. nu inteleg cum ma poate deraia asa ceva dupa ce eu am schimbat un continent, dar nici macar nu mai incerc sa inteleg, ce rost ar avea. o sa ma concentrez sa iasa faza, sa pun la punct toate detaliile, nu ca ar fi multe. acum ma duc la alergat, pentru ca eu daca nu alerg mor.

1 comment:

Ionuka said...

as vrea sa citesc pagini pagini pagini fara sfarsit din ce scrii