Friday, December 14, 2007

'Pot sa iti fur o tigara?'

Nu stiu daca stiti, cel mai probabil ca stiti, o manifestare a spiritului american in modul loisir este jocul. nu stam si vorbim si barfim si analizam, ci jucam un joc. o fi bine, o fi rau...

Am participat la o reuniune tip cina festiva cu cadouri in care, desigur, nu doar s-au dat si primit cadouri, ci s-a inscenat un mic joc. la venire fiecare a adus un cadou, l-a pus la gramada si a primit un numar. la momentul cadouri, se extragea un numar din bol si omul cu numarul respectiv isi alegea un cadou din gramada. insa asta ar fi fost prea simplu. puteai fie sa iti alegi un cadou din gramada, fie sa furi un cadou de la altcineva care si-l luase deja, iar cel furat putea la fel, fie sa aleaga fie sa fure. mentiune: un obiect nu putea fi furat decat de trei ori. la inceput, fiecare, cuminte, isi alegea un cadou din gramada. lucrurile decurgeau simplu si frumos. pana cand cineva s-a gandit sa fure. si de aici s-a declansat un lant intreg de 'furturi'. (ceea ce spune multe despre natura umana, sau am eu inclinatia sa vad imprejur lucruri care spun multe despre natura umana). si mi-a venit si mie randul sa fiu furata. ce credeti ca am facut? am ales cadou din gramada sau am furat la randul meu? raspunsul e evident: am furat la randul meu. mai mult, dupa asta am aranjat cu colegul de masa ca, cand ii vine randul, sa fure pentru mine obiectul meu initial, care apoi nu mai putea fi furat pentru ca va fi trecut prin trei furturi. ceea ce a si facut, iar apoi am schimbat intre noi obiectele, si iata ca s-a restabilit dreptatea.

Cand eram mica nu dormeam pe tren, de frica sa nu mi se fure valiza. sau ionuka facea asta? sau amandoua? si care dintre noi avea obsesia 'furturi, talharii'? plus: dau tigari aproape oricui imi cere insa doar atata pretind sa nu foloseasca formula 'pot sa iti fur o tigara?'

9 comments:

Ionuka said...

haha, cred ca si eu o aveam. Oli avea "pete si murdarii", tu aveai "gauri si rupturi". Acum eu am "boli"

jocul asta a fost si in The Office o data, si toata lumea voia sa fure Ipodul Video. Haha.

si in vancouver lumea cere tigari fara probleme? cand fumam in america ma enerva asta. pe mine ma enerva "pot sa imprumut", cand clar stiam amandoi ca nu o sa ne mai vedem niciodata sa mi-o dea inapoi.

k. said...

'pete si murdarii' era formularea? haha

da, aici se cer tigari mai ceva ca in romania. eu nu am intampinat inca 'imprumutatul', cred ca m-as enerva si la ala. asta cu 'furatul' e in romania, sau cel putin aici inca nu am auzit-o.

Anonymous said...

deci draga k

cite zile mai sint pina pleci:)

have fun

rx

k. said...

draga rx,
5.

(can't believe it)

Unknown said...

Da, jocul asta mi se pare asa de lame... si contra spiritului Craciunului sau, in orice caz, if we want to be non-denominational, al ideii de a sarbatori in general. Mult mai misto mi se pare Secret Santa; banuiesc ca-l stiti. Tragi un belet cu un nume pe el si numai tu si organizatorul stiti cui trebuie sa-i iei cadou. Cu ocazia asta, te gindesti la persoana respectiva si cumperi ceva care sa insemne ceva. Si persoana careia i s-a cumparat trebuie sa ghiceasca cine a luat, which can be a lot of fun. Nu asa, cumperi la gramada ce-o fi, ca oricum se fura. Blek :)

Si don't even get me started cu lipsa de conversatii :). Eu ma socializez foarte putin, dar din ce-am observat conversatiile sint foarte superficiale. Traiasca messengeru', ca asa pot sa am si eu discutii ca lumea cu prietenii de-acasa si de pe alte meridiane. Din alea in care despici firul de par in cinspe :).

Astept raport despre drinking games la un moment dat. It's more of a college experience but some people push it way into their adulthood :)). Those can be fun but again, silly stuff, nu conversatiile noastre :D.

k. said...

ce drinking games, simona? nu cunosc si nici nu stiu daca vreau sa cunosc, ca cred ca stiu cam la ce se refera.

nici eu nu socializez major. god bless Y!M.

stingo said...

Şi cu ce cadou te-ai ales până la urmă?

k. said...

stingomarimar, cu un obiect decorativ.

azi am intalnit un baiat (de fapt nu azi l-am intalnit, azi am vorbit mai mult) care e fan bjork si tori, si a numit aceste concerte ca fiind evenimentele geniale ale anului in curs. desigur m-am gandit la tine, si i-am si zis de tine.

in curand voi prelua chestionarul de pe blogul tau. azi am avut asa o pofta sa trec si eu la bilant.

alexedi said...

stingomarimar!!!!!!!!
stingomarimar!!!!!!!!
aslkaskaslkalskalsk