Wednesday, December 19, 2007

E dupa-amiaza si sunt acasa. Mai sunt 6 ore.

Nu mai am nici emotii. Ieri numai asta puteam sa zic Am emotii, am emotii. Cand am emotii parca sunt retardata. Sunt altfel de emotii decat cand am plecat in iunie, pentru ca acuma stiu ce las si stiu si la ce ma duc, dar nu sunt sigura ca mai stiu exact la ce ma duc, pentru ca departarea le-a facut sa para altfel, cred ca exagerate si intr-un sens si in altul. Mama a facut deja sarmalele si tata a sters de praf telefoanele noastre si le-a incarcat cu centi. Doua saptamani nu ma voi opri.

Ceau Structura, ceau Vaporet, ne vedem in 2008!

5 comments:

Anonymous said...

daca vii pe la stefan in Buc, ma luati cu voi la o cafea? :) safe trip!
oblia.

alexedi said...

nu vine, merge bucurestiu la k :)
dar cu proxima ocazie, zic.

k. said...

cu proxima ocazie, asta voiam si eu sa zic. :)
am ajuns ok, dar NU MI-E SOOOMN. normal ca o sa imi fie cand nu e cazul, seara la bar.

Anonymous said...

ok. bine ai revenit. cu proxima ocazie, then :)
oblia

.raoul said...

bine ai venit. sper sa dam unul peste altul. neplanificat would be as the usual. c ya.