Saturday, December 01, 2007

****

Draga blogule,

Azi a nins, prima data, si inca ninge. Am facut si niste poze, si pregatisem mental un colaj dar nu gasesc locul din calculator unde sa pun memory cardul. !!!


Draga Oli,

Mai stii cand am picat pe jos de ras, pe somptuoasele coridoare ale liceului, ca eu nu puteam nicicum sa cant o melodie care imi placea si voiam sa-ti zic de ea. Iat-o. O tot ascult, si inca imi place, si nici videoclipul nu e rau. Acuma vad ca la refren e Because I'm so in awe of you. Ce fain.


Draga Ionuka,

Poti te rog sa incluzi melodia de mai sus in playlistul perfect 'sarbatori 2007'?

5 comments:

Ionuka said...

da
:)

(presiunea e mare)

k. said...

(stiu, stiu. ce crezi - oare schema 'distractia interzisa' poate functiona de mai multe ori?)

Ionuka said...

parca ma vad: "da, am venit acasa de sarbatori, si stau numa zece zile, dar va zic... nu vreau sa ma distrez. gata cu glumele acolo."

k. said...

haha, si eu sa intervin din cand in cand cu 'putina disciplina, ce naiba' sau 'ce-i cu debandada asta aici'. hihi, vin doamnele diriginte.

alexedi said...

sper sa avem si sala de clasa :)
si elevi cat mai multi sa fie