Tuesday, November 06, 2007

Viata e o sala de cinema

1. Chiar ma intrebam ce se intampla cu mine. Am vazut filmul 'Coeurs', tradus seducator 'Private Fears in Public Places', si pe parcursul filmului ma tot miram cum de joaca asa prost actorii, ma rog, majoritatea. Strident, cabotin, rigid. Cand ajung acasa, caut despre film si vad ca actrita care mie mi s-a parut ca a jucat cel mai prost a luat un premiu la un important festival. Am inceput sa imi pun intrebari, m-am si deprimat putin. Mi-am mai revenit cand l-am auzit pe Matt Damon, un actor pe care pana acum il stimez, zicand ca se intampla ca 'bad acting' sa fie si premiata.

2. Ma asteapta peste cateva zile niste delicatese Lynch: 'Eraserhead' (primul L), 'Inland Empire' (ultimul), scurt-metraje (1966-1995) si un film despre Lynch, al carui autor e un mister. Si Alex, multumiri mii pentru conferinta de presa M.D. Vocea, tigara, Naomi.

3. Nici nu mi-am tras bine sufletul dupa VIFF, ca urmeaza EUFF - European Union Film Festival. Cinematograful la care se tine imi aminteste de cinemateca de pe Eforie.

4. Diseara ma duc la 'Insuportabila usuratate a fiintei'. 171 min. (am imbatranit).

5. Am citit ca Cristian Mungiu a zis ca in Romania isi va purta filmul prin localitati unde nici nu exista cinematografe. Nu imi dau seama cum va fi.

6. M-am tot luptat cu mine insami sa nu am nicio trasarire fata de superhipermegastarul Angelina, insa azi, cand din intamplare i-am vazut chipul intr-una din zecile de mii de reviste in care apare, mi-am tinut respiratia: este foarte frumoasa.

5 comments:

Anonymous said...

5. A fost şi la Vaslui, care nu are cinematograf. S-a dat la Casa Armatei.

k. said...

ma emotioneaza gestul. ma emotioneaza cu atat mai mult cu cat, iata, se infaptuieste. ai fost?

alexedi said...

da, este infricosator de frumoasa.

doamne, cata arta, nu mai pot. tu m'aides avec les papiers? (pronuntie canadiana)

o sa pun conferinta de presa, sa mai intram cand vrem, sa ne asezam la o tigara infinita.

k. said...

alex, alex, acuma as incepe tigara infinita.

ouaeh.

Anonymous said...

Nu ţi-am răspuns la întrebare. Nu am fost, l-am văzut la mall. (foarte schizo experienţa)