Sunday, October 15, 2006

'Visul unei nopti de vara’

'Visul unei nopti de vara’, la care am plans de nu ma puteam opri cand s-a terminat visul si toti s-au trezit, apoi langa viobar, pe canapea, pentru ca nu mai erau locuri inauntru, cu miki si ioana, dintr-o incapere se auzea un jazz involburat si dansant, aveam un cos de gunoi in fata unde scrumam, un preot ne povestea despre rege si regina, il vedeam pe adelin rasturnat pe scaun si fumand, fumam si eu, ana avea sosete exact ca mine, ioana dormea dar auzea tot, mai veneau dinauntru oameni care credeau ca se danseaza, mie inca imi venea sa plang de la vis, muzica a devenit mai electronica, cred ca 'visul unei nopti de vara’ este una din cele mai complete piese de shakespeare.

4 comments:

Anonymous said...

ba!
io nu inteleg ce ati vazut la piesa asta!
efectiv.
decat batalia aia pentru cucerirea elenei la care am zambit si eu, i`adevarat. poate iar n`am inteles!
cata, explica`ne!

Anonymous said...

adevarul e ca ana si cata aveau niste sosete minunate. despre asta e vorba. efectiv.

k. said...

haha. da.

Ionuka said...

cristi!

despre care sosete e vorba?