Sunday, October 01, 2006

Prelungesc (vara)

E pentru prima oara cand tin sa prelungesc vara cat pot. Mi-a intrat in cap ca numai vara traiesc cu adevarat. Azi, 1 octombrie 2006, la cele 27 de grade cate erau la pranz, m-as fi dus la ghioroc sa stau la plaja si sa inot. Nu ma indur sa renunt la sandale. Insist, chiar si seara, sa stam afara, la terasa. Incerc sa sar cumva peste intervalul 7 jumate 8 jumate, ca sa nu imi dau seama ca se intuneca, totusi, devreme. Hainele le intind afara, pe balcon, chiar daca trebuie sa stea acolo doua trei zile ca sa se usuce. Inca nu m-am resemnat ca nu mai merg la strandul din moneasa sa stau la soare si sa intru in apa.

Imi amintesc acum de niste vise pe care le-am tot avut de-a lungul timpului, in care daca mureau oameni dragi, incercam prin orice mijloace, infantile dar poate de aceea foarte incapatzanate, sa le mentin aparenta de inca-in-viata. Ii puneam la masa in posturi care imitau firescul, vorbeam cu ei, ma prefaceam ca imi si raspund. Scuze daca suna macabru, mie mi se pare poetic de-a dreptul.

Toate astea tin de o imensa dorinta a mea de a forta prelungirea unei realitati frumoase, bune si drepte, si de a nu-i accepta sfarsitul.

7 comments:

alexedi said...

Of, i hear you!
Eu mi-as fi dorit ca timp de 10 ani de acum incolo sa fie numai vara trecuta. (sau de atunci incolo? hmm)

a_mee said...

oh, draga mea...cum as putea sa nu te inteleg???
eu fac asta inca din adolescenta, incercand sa o prelungesc la nesfarsit si luptandu-ma cu realitatea...uneori mi se pare chiar ca reusesc, iar mai apoi sunt super socata cand, dupa "vara" adolescentina,ma trezesc in recea si inghetata iarna a maturitatii.

Anonymous said...

Hai, fată, că-i frumos şi toamna, ce-aveţi?

k. said...

Stingo, tot "I'm only happy when it rains"?

k. said...

27 de grade azi la ora 5 dupamasa. asa incat nu m-au deranjat nici cei 2 aurolaci adulti, 1 aurolac copil plus un caine mare care stateau fix in usa de la alimentara, le-am zambit, si-au cerut scuze in felul lor si m-au lasat sa trec; nici ca nu am gasit lenor mountain spring in al 5-lea magazin in care am intrat; nici ca nu se mai fabrica un sampon in care imi puneam toate sperantele. cred ca am si uitat sa arunc un ochi la cutia postala.

Anonymous said...

Of course. Şi "I'm only happy when it's complicated".

Sunt deprimat, KT...


Fuck love.

k. said...

Stiam ca e ceva de Fuck Love. Nu stiu de unde...