Sunday, October 29, 2006

Nootka Team, octombrie, 2006

Trecut/viitor La Miki IMC 22,3 la farmacie 'Futetichefu’ The music - catedrala Almost no drinking David Lynch Petrecerea Golul de timp (2h) Marmorata si frunzele Freak? Depression in and out Bulevardul de minim zece ori Placa si bretonul Poze autopoze poze in poze (in curand pe flickr) Atat de multa cola Tellemake Myspace Vine noiembrie Rererereading Jeni Acterian Drumul pe strada cu pianul Japonezii Marele dor de Ionuka Zacusca de dimineata
Imi vine de fapt sa va scriu un omagiu Miki, Alex, Bogdan, Marian
Nootka Team, octombrie, 2006

26 comments:

Ionuka said...

un pic frustranta enumerarea, ptr ca imi dau seama ca o fost calumea, da' nu-mi prea dau seama ce ati facut. io-s mai baba inceata: nu povestesti si in dulcele stil clasic?

Anonymous said...

Taci, tu, că zic eu.

alexedi said...

iar eu voi aduce totul cu picioarele pe pamant.

k. said...

bogdan a zis. alexedi, cand vedem picioarele pe pamant? eu in dulcele stil clasic voi grai mai incolo, poate. in dulcele stil flikr poimaine.

alexedi said...

ei, da eu stau si ma gandesc: ce mai e de zis?
oameni s-au pus, stari s-au pus
a mai ramas fasolea :)
mai voiam sa zic ceva aici dar am uitat.

alexedi said...

A, si ionci? Cred ca sora ta se refera la o catedrala electronica
muhahahaha

Anonymous said...

ce dor mi-e de toata Nootka team deja... ne vedem in noiembrie, dupa cum am stabilit, sper...

Anonymous said...

eu lucrez la varaianta mea de post. asa, ca sa inchidem cercul...

(aaa si v am linkuit pe myspace. ca abia acum am aflat cum se lega oamenii unii de altzii)

alexedi said...

noika team hahahaaaa

yes, michii, i'd love to lie weth you

k. said...

acuma am vazut ploaia de stele noika, haha. ramane pe noiembrie, ne-am inteles, sper.
+ acuma am patruns si pe myspace. kudos flu_viu (2 parca era maximum).
+ bonus de poze nootka leaving

Anonymous said...

caci stim deja "je n'oublies rien , surtout ce dont je te parle, ce dont je
t'ecris , c'est encore Octobre....et bientot un des
plus beau mois qui arrive..Novembre;"


au! ce imi place asta cu Kudosul. mor!

alexedi said...

fob? nu fil? sau poate fag. sau poate toate trei.

k. said...

sau fon.

alexedi said...

O, DA! FON!

Anonymous said...

clar. febra ridicata isi spune cuvintul! mai acu citeva minute am vrut sa imi cumpar din Mall (nu mergeti niciodata in mall e cel mai mare vamipr) un termometru mare cam de 40 de cm. si deja ma declansasesm la ceva scenarii.

deci toate ale tale alex 3 cu 1 de la cata4 si una 9 de la min2 "fan" fac 5. (tot e bine).

Anonymous said...

a se vedea minutul si secunda de la ultimele 2 comenturi....

Anonymous said...

re. a se vedea minutul si secunda la care au fost facut ultimele doua posturi.

alexedi said...

o da. simt ca am intrat in zodia pestelui.

k. said...

coincidentia. de asta alexedi?

alexedi said...

Cata! In oceanul universului nu exista coincidente! Aici e vorba de The Great Design. Credeam ca un peste stie asta.

k. said...

"the fish doesn't think, cause the fish knows everything".
asta explica multe..

Anonymous said...

Fetelor sunteţi superbe. Vorbăreţe, da' superbe.

Mi-e dor de voi.

k. said...

Superba, mai zic, dar vorbareata, eu? Ma magulesti.

Ionuka said...

ma simt out of the loop.
ce e kudos?
de ce 40 cm?
ce se intampla in noiembrie? e noiembrie deja.

ce fain ar fi sa nu existe restrictii de vize si bani si timp, si nootka team sa vina intr-un vikend la atlanta! mi-as redeschide si myspaceul in onoarea acestui eveniment.

a, si mi-am amintit ca cristi l-a denumit pe mall satana. "Cand mergem la satana?"

k. said...

ce de povesti am a-ti povesti, ionuka. ce e cu noiembrie, cu kudos, cu atatea altele.
dar stai asa: tu ti-ai REdeschide myspaceul?

Anonymous said...

ma simt kudoasa. ionuka eu zic sa facem pace cu myspace si blogspot. sa ne infratim.ce mai strica (era sa scriu "o gura la casa omului) un profil?

cien a zis ca e Satana? intr un astfel de Mall numa Santana mai lipseste.
ce e in noimebrie? ooo cite ar putea fi in noimebrie.
si cite frumoase ar putea fi...