Wednesday, October 08, 2008

film

mi-a placut cum a scris ionuka la like / dislike.

in ultimele zile mi-am luat tot felul de haine, parca eram intr-o transa, desigur ca m-am gandit la pericolul shopaholismului, acum ma indrept clar spre momentul in care felul in care ma imbrac ma reflecta in cea mai mare masura a posibilitatii de a fi reflectat de felul in care te imbraci.

lucrul asta a fost determinat si de faptul ca ma duc in ro. marti si in ro. esti scanat nemilos la haine, ele te ridica ele te coboara. acuma sa nu va asteptati la cine stie ce, tocmai asta e, ma reflecta si eu nu sunt cine stie ce :)

in birou este acum un miros oribil, nu stiu de unde vine, nu stiu cum o sa plece. aici nu se pot deschide geamurile.

cel mai bine e atunci cand you let go, cand lasi bara nu te mai tii. atunci nimic nu ti se mai poate intampla, si nu mai vrei sa controlezi nimic, nici sa explici ceva (totul, altfel ce rost are), nici sa incerci sa armonizezi multiplele realitati. contemporanii mei occidentali cred ca numesc starea asta zen, dar eu nu o denumesc nicicum, puterea denumirii e inselatoare :)

in incheiere trebuie sa adaug ca aici in acest oras aceasta tara ma simt in permanenta ca intr-un film de serie C cu toate cliseele de rigoare pe care daca nu le iau in serios nu mai ramane nimic de luat in serios, daca le iau in serios ma enervez sau ma deprim pentru ca o lume ca un film de serie C e o lume f. trista.

3 comments:

Anonymous said...

Eu as fi foarte trista daca mi s-ar demonstra la un moment dat ca tu intr-adevar nu esti cine stie ce. Vorba aluia, daca nu tu, atunci cine? [dar sustin zilnic ca nu am asteptari de la oameni :))]

Imaginea cu geamurile de nedeschis este groaznica! Dupa ce ca pe lume-s atatea chestii de nedesfacut/lusit/partit.. mai pe geamuri li s-a casunat! Dar se pot sparge la o adica, nu?

Pff, acum imi dau seama ca n-as fi capabila sa-mi cumpar haine care sa ma re_prezinte. Noroc ca deocamdata le primesc.
[Deci tu ai ajuns sa te cunosti pe tine insati? :D]

Ai esarfe?

trust me, primul comentariu era mai aiurit. p'asta nu-l mai sterg. :P

k. said...

am esarfe, cum sa nu, pastram spiritul boem noazecist, pai se poate...

si eu as prefera sa primesc haine da nu primesc asa ca trebe sa imi iau singura, pana acuma in ro. nu imi luam ca nu aveam bani, adica imi luam ce imi permiteam, adica nu se pune :)

te asigur nu sunt cine stie ce, nu o sa inventez nimic important niciodata, nu o sa compun un cantec, nu o sa revolutionez industria software, nu o sa fiu vedeta media, nu o am milioane de dolari, nu o sa ajut copiii din africa, ai inteles. "imi place muzica buna, calatoriile, discutiile cu prietenii, cititul" :))))

Anonymous said...

mno, deci tu ma suspectezi de doua lucruri: ca n-as fi aprofundat matematica [asta ce-ai facut tu e demonstratie? :))] si ca nu stiu ce-i ala spectacol interior. Subliniez interior. :P
Deci nu se aproba, sorry.

Dada, foarte faina descrierea, ca pe siteurile alea de americani singuri unde toata lumea e "nice person, down to earth" :))

Lasa nu mai anticipa tu inflatia, poate o sa ai si milioane de dolari de care poti sa-ti cumperi doar o bluza. :D

Gata, nu mai comentez ca nu stiu cum se face si-mi mai vine si sa fumez. hugs!