Saturday, October 18, 2008

cum e cand nu mai esti singur si lucrurile grave se disipeaza

asa s-a si intamplat, am stat in amsterdam 7 ore si m-am intalnit cu philippe si stingo, cu care a fost ca in 1998 (cu 10 ani in urma!!) cand ne-am cunoscut in drumul taberei, e minunat ca trei oameni sa se regaseasca asa dupa atata timp si lucrurile in esenta sa fie totusi neschimbate. ne-am dus la casa cu patul din bucatarie, apoi ploua si am iesit la belgique unde am baut bere pe bancuta din fata si ne faceam poze si vorbeam SERIOS (analizam situatia si faceam planuri), mie inca nu imi venea sa cred ca exista atata relaxare pe lume incat sa bei bere in fata barului pe bancuta fara sa o ascunzi ipocrit in pahar de starbucks. apoi am fugit la aeroport.

acasa am dormit de la 4 dimineata la 4 dupamasa.

la 8 am plecat la bucuresti, la aeroport am vazut o pisica fara stapan care ar putea deveni pisica noastra, ptr. mama. pe avion cu darius.

la bucuresti in primul rand a fost marian si outfitul, apoi a fost casa (ah ah ah o minune un vis) apoi emilian (alt vis). aici deja imi e greu sa scriu pentru ca aici intra in scena prietenii si cand e vorba de prieteni totul se disipeaza si formularile nu isi mai au rostul pentru ca pur si simplu te simti bine si nimic nu mai are vreo gravitate. a avut totusi gravitate (theattentivedreamer e un blog al gravitatilor) ca eu nu am mai recunoscut comportamente si vorbiri din ro. din bucuresti mai precis, m-a tulburat peste masura agresivitatea oamenilor si masinilor, intrusivitatea oamenilor necunoscuti si raporturile mult prea brutale dintre ei, desi dupa asta am tanjit, dar se pare ca devii canadian fara macar sa iti dai seaama, mai mult: impotrivindu-te a deveni. dar la fel redevii si roman.

am avut si accese de salbaticie pentru ca ma dezobisnuisem de oameni, e ciudat si trist dar asa a fost, mi-am dat seama ca lucrul asta nu mai poate sa continue, el e cat se poate de nefiresc.

dar acum sunt cu prietenii (miki alexedi stef norbi marian emilian eimi edi darius) si cum spuneam asta e bine si toate celelalte lucruri par sa conteze mult mai putin.

2 comments:

Ionuka said...

ce frumos. mi se pare un pic trist ca bogdan nu e acolo. Cine a arhivat?

k. said...

da si mie si toata lumea ma intreba 'si bogdan cum e?'.
am arhivat eu si alex si eimi.