Wednesday, February 14, 2007

Melancolii si propozitii

printre altele, melancoliile ma tin in viata. si propozitiile perfecte.

'Emotionat, iese pe hol, sa se linisteasca', dintr-un text al lui catalin lazurca aparut in 'orizont'

copilul din tramvai, timid, cu privirea in jos, care la un moment dat a zambit, din senin, uitandu-se tot in jos

dupa-amiaza din octombrie anul trecut, cu miki si cristi, la strand; impecabila

privirea unui om, cu care nu impartasim foarte multe, cand i-am dat un cd cu muzica. cum tinea cd-ul in mana, inca, la mai bine de un sfert de ora dupa ce i l-am dat.

'Eu as fi fericit', dintr-un alt text

p.s. si sa nu aud expresia 'melancolie blegoasa', va rog. ma ucide.

p.p.s. ieri noapte m-a trezit un cutremur. a fost asa de ciudat; nu era cazul, stiu, dar am trait iminenta mortii.

5 comments:

Ionuka said...

doamne, cine si de ar inventa acea alaturare odioasa de cuvinte? melancolia e o doamna eleganta, inalta, cu pielea fina. Chiar daca se misca incet, o face din cauza ca e gratioasa si delicata. Ea nu se grabeste pentru ca a te grabi, a te agita este de prost gust.

alexedi said...

Normal. Si daca are chef sa treaca acelasi bulevard de 23 de ori consecutiv, nimeni nu o priveste suspect, iar ea intotdeauna zambeste si raspunde la saluturi de parca ar traversa prima data.

k. said...

dragii mei, deci voi stiti despre ce vorbesc. va iubesc.

.raoul said...

found ya! :P

Anonymous said...

gata. ma predau. de cind am citit fraza asta (copilul din tramvai, timid, cu privirea in jos, care la un moment dat a zambit, din senin, uitandu-se tot in jos)imi bate in inima ca BACH_ la pass selon stM.mp3
ori
24-pedro_jose_sanchez_martinez_-_moon_river_24_lame_cbr_ex.mp3