Friday, April 25, 2008

Viata e in alta parte?

am avut 15 minute libere si m-am asezat pe o banca langa faleza. era soare, am aprins o tigara, beam cafea. m-am uitat in fata mea. flori de toate culorile, palmieri. pe faleza se plimbau oameni, pe strada pedalau biciclisti toti cu caschetele pe cap. mai incolo putin, malul oceanului, copiii zburdand fericiti. putin mai departe muntii impaduriti, si mai departe muntii inzapeziti. era soare si eu in clipa aceea a trebuit sa admit ca ceea ce vad e perfect. retineti clipa asta: totul e ireprosabil. de ce atunci, in clipa urmatoare mi-a revenit in memorie cu o nostalgie de nedescris dupa-amiza spre seara de la strandul din moneasa, dintre munti, cand nu mai era nimeni acolo, eram numai eu cu z. si cu darius, z. se prostea distractiv in bazin, eu miorlaiam ca e rece apa, darius comenta de pe margine, stiam cu o precizie maxima de ce fiecare face ce face. era placut, ma simteam asa de bine, si totusi credeam ca viata trebuie sa fie in alta parte, in locuri perfecte in care e si ocean si munte biciclistii sunt fericiti copiii sunt fericiti sunt flori si palmieri e soare si totul e ca intr-o vedere in care oricine ar vrea sa fie.

5 comments:

Unknown said...

Hristos a inviat!
este o duminica perfecta la Arad.Soare stralucitor, nori albi,claritate perfecta pina la Siria depe balconul meu.22 grade.O clasica duminica de Paste.Liliac si lalele.
Viata nu e in alta parte.
Doar ca tu esti indragostita si ti-e dor.
Ce este adevarul? a intrebat Pilat.
Cine este Adevarul e intrebarea corecta.
Dumnezeul ortodox e o persoana. Tangibil.
Si inca "Tu esti marginea doririlor,Datatorule de viata".
Aparenta lui absenta face ca frumusetea clipei ,a cadrului perfect sa fie dureroasa, si inca mai mult ranitoare.
Iertare.

alexedi said...

um...

a_mee said...

Adevarat a Inviat!
O perfecta duminica la Arad, intr-adevar:)
Adevarat spui Corina:) Viata este aici, in noi, oriunde ar fi acest "noi":)
Sarbatori fericite k.!

Anonymous said...

hihihi... cata, zi si tu ceva

k. said...

:) voiam sa spun ceva, dar nu am stiut ce, decat ca asa e, cum spune a-mee, viata e aici in noi, la modul ideal. nu stiu sa vorbesc despre dumnezeul ortodox, nici nu v-ati asteptat, cred. mi-am amintit de noaptea de Inviere de anul trecut.

sunt salturi si rupturi carora pentru moment imi e destul de greu sa le gasesc o coerenta, nici nu cred ca se poate deocamdata. vom vedea.