Tuesday, February 05, 2008

b & w

de fapt imi place aici in oras si nu cred ca l-as schimba numai asa. comentez eu de tabel dar cred ca mie imi convine in tabel, nu ne imbrancim. plus ca e cu totul diferit de tot ce stiam eu despre un oras si oamenii lui asa incat macar am lucrurile separate in cap, nu se confunda. desi uneori mi se face dor de niste iesiri comportamentale, daca s-ar intampla brusc mi-as reveni, putina disciplina. acum mai spun doua lucruri si ma duc acasa, de fapt la film. unu - nu inteleg sistemul de vot american si as vrea ca cineva sa mi-l explice si doi - am de ieri o senzatie oribila, ca si cand as avea piele de peste in gura si ieri chiar am avut putin, astept sa imi treaca, am mai avut o data senzatia asta si a trecut greu. make me laugh.

4 comments:

Anonymous said...

Re:unu. O explicaţie simplă, în trei paşi:
http://edition.cnn.com/ELECTION/2008/path.presidency/

Anonymous said...

CNN.com defines all those terms you've been hearing on the campaign trail but were afraid to ask about.

thanks. o sa ma uit maine dimineata, acuma mi-e f.f.somn.

Ionuka said...

sa iti zic un banc cu blonde?

Anonymous said...

:))