Friday, July 20, 2007

Strada

Reality is dreaming
Just below my skin I'm screaming

A trebuit sa ma opresc pe strada, imi venea sa plang, mi s-a incretit pielea, mi-am tinut respiratia, am trait asa un extaz spontan, cum se revarsau sunetele, strada era asa, un videoclip, un film, si ploua, exact ca la concertul Faithless, eu aveam o umbrela neagra, tot ca la concert, si nu era aproape nimeni pe strada.

'Generatia iPod', 'Revolutia iPod', le priveam asa, cu o mefienta detasata, o varianta mai retinuta a sindromului M.A.S.H. Ce eroare, da. Si nu zic de cuceririle obiective, masurabile nano giga, ci de revolutia trecerii pe strada, prin oras, prin autobuz, care toate se preschimba intr-un dans neintrerupt.

Thanks, Ionuka. Da, totul va fi bine.

6 comments:

Ionuka said...

ma bucur, ma soeur cosmique.

k. said...

azi louise attaque, preaminunata stergere de praf - dramatismul lor contestatar, viorile, furia, textele.

alexedi said...

la brune

k. said...

5 voci

Ionuka said...

tot ascult louise attaque (in principal ptr ca sunt buni la alergat, simt ca ma alearga de la spate, ca e pericol, tre sa fugim) si mi-am dat seama ca ei au o problema cu femeile. le injura, le analizeaza, le idolatrizeaza. aproape ca mi-e mila de ei.

k. said...

au da, pentru ca le plac femeile 'complicate' / Lea.