Friday, June 29, 2007

La bazin

uite si tu ce trece vremea. eram azi in bazinul de la complexul de locuinte pacifica si inotam. in bazin mai erau trei copii care se jucau. tatal ii supraveghea de pe margine si le tot spunea sa se joace numai intr-0 parte a bazinului, ca sa nu ma stropeasca. da, ei bine da: eu inotam bras, cu capul afara, ca sa nu imi ud parul, pentru ca desigur, nu avem chef de sampon, balsam, uscat, crema de par, spuma de par si, ocazional, fixativ de par. da, si cum inotam eu asa, sobra si concentrata, si ei se jucau pe langa mine, mi-am adus aminte ca sunt exact ca tantile de la bazinul din padurice, pe care nu aveam voie sa le stropim. mai mult, m-am trezit ca si inot stilul ala hibrid, de care muream de ras cand eram mica, un fel de picioare bras dar pe spate. asa, dintr-0 data, mi-am dat seama ca inotam ca ele si ca imi si place, gasesc ca e relaxant. doamne, si de fapt nici 2 secunde nu mi-ar trebui ca sa ma joc mâţa sub apă.

6 comments:

Ionuka said...

haha, stiu inotatul ala de tanti. n-ai cum sa nu arati ca o tanti cand inoti asa. chiar daca ai 10 ani.

Anonymous said...

catalina, chiar aseara am fost la bazin la padurice si ne-am gandit la tine si ionuka!

k. said...

cum era apa?

k. said...

ionuka, cum am putut sa uit? in completarea inotului de tanti, din brate se da un fel de fluture dar pe spate. mai stii flotorul?

alexedi said...

:))))))) si eu fac asa pe spate, fix. fluture-spate plus bras picioare hhaha

Anonymous said...

incalzita, ca era cam racoare afara.