Wednesday, June 13, 2007

O chestiune de alegere

Prima cafea la Starbucks, uriasa, din pahar cu protectie pentru maini, pe terasa, fumand si privind oamenii si citind The Vancouver Sun. Aimee (Amy), fetita blonda de 5 ani a lui James, spunandu-mi ca ma iubeste pentru ca "you are family now". Noaptea cu masina in downtown, uimirea, stralucirea. Revolta retinuta cand am intrat in oras de la aeroport si am vazut toate casele alea dichisite si cu vegetatie cocheta si m-am gandit la oamenii minunati din arad care stau in blocurile mizere din vlaicu sau de la gara (insa la urma urmelor ce conteaza). Gentiletea generalizata, care acasa ar fi considerata naivitate si taxata ca atare. Strazile atat de simple: perpendiculare si paralele, cu nume si cu numar. Doar gandul la o seara in joy's, una banala, nu una intensa, si imi dau lacrimile. (Trebuie sa nu ma gandesc ca sa purced). "Casa e casa, radacinile-s radacini", cum ii marturiseam intr-un elan prietenului marius. E o chestiune de alegere, clar.

12 comments:

Anonymous said...

Ah, bachelorette, te văd pe terasa aia.

(O să-ţi schimbi "About me"-ul de pe blog?)

Anonymous said...

cata, e asa de frumos aici in delta... te port peste tot cu mine, nu-i aproape nici tipenie de om, beau cate patru-cinci beri pe zi si azi am fumat si o tigara pentru tine... cand te intorci, dam o fuga si pe-aici.

RumCzeisZ said...

Hmmm...; Lucru interesant, intr-una din seri eu:'pleci?'; la care tu:'da'. alta seara, eu in fata la teatru, autobus, angela, ionuka, tu, eu:'nimik'; acum tu: starbucks, lumina, traire...
un feeling asaaaa, hmm, catalina gone(!) interesant pt. tine, succes acolo, da!!!

tomas40am said...

am fost in seara asta la Fosila si cad Jim a spus cu paharul de bere in mana 'noroc ", i-am raspuns , si a fost petru prima oara ca am zis asa, "ciau".

k. said...

stingo: da michi: s-a reeditat Jurnalul lui Jeni Acterian, la tine m-am gandit (si ce n-as da sa fiu in delta) rumczeisz: tin mine la fix seara aia dinainte sa plec din fata teatrului philippe: te aud (ceau)

Anonymous said...

si deci nu o sa te mai vad in Joy's...nu te opri din scris atunci!

Anonymous said...

pai da, iubita, l-am vazut deja, dar eu il am. Sa il trec la achizitii pentu primul pachet de Canada? ciudat, pana acum primeam pachete din strainatate, acum incep sa le trimit..

k. said...

fetita, eu, colectionara, imi luam toate editiile. fiecare e mai completa decat cealalta. si nu te ingrijora, se restabileste ordinea lucrurilor, deja am ochit niste sclipiri/straluciri pentru tine aici.

Anonymous said...

mi-am luat carnetu'. lumea ma intreaba ce mai faci iar eu le raspund ca foarte bine si ca de ce, mirata de intrebare. cind scrii un mail din ala lung si cu descrieri de tot felul, pe care il trimiti la toti? dupa cum se procedeaza cind meri peste hotare. te pup cu dor

k. said...

ioana, super, felicitari (congrats, hihi). nu stiu cand trimit acel mail traditional, deocamdata sunt coplesita de impresii. ce pot sa spun din prima, de fapt deja de pe aeroportul din toronto, e ca totul aici e maaaare. nu intelegeam cum e posibil asa ceva, cand mi se povestea, acuma m-am lamurit.

Ionuka said...

eu te simt aproape de tot si imi place cand vorbim la telefon si facem planuri de viitor.

k. said...

si eu, si mie. fascinatie/nostalgie/fascinatie/nostalgie....... .... .......