Thursday, March 22, 2007

Sa ma agit?

Stiu ca ar trebui sa imi fac tot felul de planuri, de calcule, de liste, sa bifez, sa incercuiesc, sa elimin, sa rezolv, sa traduc, sa printez, sa aranjez, sa cer, sa cumpar, sa sortez, sa impart. Adica sa ma agit. Si nu fac nimic din toate astea, cu exceptia mersului la dentist. Si de aici rezulta o vaga constiinta incarcata; insa in adancul forului meu interior stiu ca toate vor fi fiind rezolvate in momentul in care va trebui sa fie rezolvate. Chiar noaptea asta am visat nu numai ca imi faceam bagajul in ultimele minute, si ca inevitabil am uitat ceva, cosmeticele parca, ci si ca am uitat sa fac lista cu ce am in bagaj si ma tot intrebam daca o lista scrisa de mana, in avion, e la fel de valabila. Evident ca nu voi ajunge in situatia asta extrema oarecum, insa nici departe nu voi fi. Din nu stiu ce motiv, nu ma pot mobiliza pragmatic vorbind decat pentru o tinta care e foarte aproape de prezent. Nepragmatic vorbind, de pe acum ma mobilizez pentru cum sa vad viata la 60 de ani. Pana atunci, sa ne lasam purtati de serenele acorduri Efterklang.... .... .... .....

3 comments:

Ionuka said...

Eu aveam cosmar cu bagajul. Dar ma trezeam linistita ptr ca stiam ca tu esti cu mine si nu ma lasi pe ultima suta :)

Acuma eu voi fi acolo.

.raoul said...

mi se intoarce stomacul doar la gandul impachetarii vietzii si lenjeriei si a despartiriile alea tragice, cu hohote de regrete.
mi se intoarce stomacu.

some things should be done quick and ... just quick.

k. said...

.raoul, stiu acea intoarcere a stomacului. nici nu vreau sa ma gandesc.

ionuka, ce bine.