Wednesday, March 28, 2007

Krum si Dhany

Am revazut Krum. Am ris foarte mult si de data asta, insa m-am emotionat foarte tare. Acele emotii atat de puternice incat abia le faci fatza. Ca si emotiile violente pe care le am uneori cand vad o batrana cocosata abia miscandu-se pe langa ziduri cersind. Sau un copil pistruiat care vinde flori prin baruri ca l-a trimis bunica. Sau cand imi aduc aminte de vreo vorba rastita pe care i-am spus-o mamei, care era plina de bune intentii. Sunt niste emotii foarte foarte puternice, cu care nici nu stiu ce sa fac si care ma coplesesc. E o mila infinita si neputincioasa.

Si e o melodie, se cheama Every Single Day si e interpretata de Benassi Bros feat. Dhany. E ceva... Adica e shit, recunosc, si muzica si videoclipul, dar asa ma emotioneaza. Cand o aud intr-un magazin, sau in taxi, sau in tramvai, exult. Aceasta melodie corespunde nivelului primar al melancoliei mele.

5 comments:

Ionuka said...

draga mea.

alexedi said...

exact. niste valuri uriase, de te sufoci.

the pain after said...

buna,
iti scriu aici ca nu stiu unde sa iti scriu ca sa si citesti, chit ca nu se refera deloc la ultima insemnare
ti-am citit blogul pana am ajuns la pozele de pe flickr, pe care le-am rasfoit cu atata grija de parca ar fi fost pe hartie creponata
si apoi, revenind la blog, am vazut ca iti plac/e antony and the johnsons... ce fericire brusca m-a aprins, nu sunt singur...
mai citesc acum, poate gasesc si ceva despre cocorosie

alexedi said...

ma tem ca la cocorosie sunt niste mici probleme cu doamna :))

Anonymous said...

asa e. nici nu stiu de ce, de fapt.