Sunday, December 03, 2006

Spiralling

As putea sa stau intr-o casa pe un deal si sa fac agricultura si seara sa citesc si sa nu am televizor si sa nu vorbesc cu oamenii zile in sir. As putea sa traiesc intr-o metropola si sa lucrez intr-o televiziune si sa nu ratez nici concert si un nici vernisaj si sa am agenda plina de numere de telefon. As putea sa traiesc si sa mor singura. As putea sa am trei copii si sa imi rasfrang toata fiinta asupra lor. As putea sa tac luni de zile. As putea vorbi de dimineata pana seara. As putea sa beau si sa fumez si sa ma culc la 5 in fiecare noapte si sa ma trezesc dupa pranz. As putea sa mananc numai legume nefierte si sa beau suc de fructe si sa ma trezesc dis de dimineata si sa alerg in fiecare zi. As putea sa mor la 32 de ani. As putea sa mor la 89 de ani. As putea sa stau langa un om in pragul mortii, as putea sa lesin numai la gandul ca un om, orice om, moare. As putea sa stau o saptamana nemiscata, as putea sa umblu pana la epuizare. As putea sa mananc pana nu mai am aer si sa cantaresc peste 100 de kg. As putea sa ma hranesc numai cu o portocala si trei cartofi pe zi si sa nu depasesc 50 kg. As putea sa fiu actrita de film (ei bine da). As putea sa fiu bibliotecara. As putea sa fiu credincioasa unui singur om o viata, as putea sa nu fiu credincioasa absolut nimanui, as putea sa fiu credincioasa mai multor oameni. As putea trai in camera asta a mea, as putea trai numai in hoteluri.

I still have all these choices. I am spiralling.

7 comments:

unda said...

Iooooi. It sounds exhausting...

Ionuka said...

Mie mi se pare foarte frumos. it's part of why I love you so much, my dear.

k. said...

Este foarte frumos. And exhausting too.

Anonymous said...

Gand la gand cu Ionuka. De aia o iubim. She can be - and she is - all of these things.

Anonymous said...

"
....There's the sweetness of the mother...the Candeur and simplicity, it's very touching to read that on this picture. ...you're very sweet.....sweet....inteligent.....sweet...and a beautiful person.
"

tellemake and flu_viu
micul si marele paris

Ionuka said...

da, stingo, cu exceptia frazei cu 32 ani.

Anonymous said...

Multumesc ca m-ai facut sa zambesc.