Thursday, December 14, 2006

Dragii mei Ionuka, Roy si k.d.,

Mi-ati starnit nesfarsite nostalgii, de aseara ma scald in ele cu o voluptate nemaipomenita. Si va spun: sunt asa niste nostalgii dulci, trandafirii, rozalii, calde, aromate, blande, catifelate, de cand eram la Bucuresti la cofetaria aia comunista unde am facut topul prajiturilor si s-a produs o rasturnare de ierarhie, de la Cluj la Roata si ateptand in curte la Roata imediat dupa ploaie, la TIFF cu Ionuka si cu Cristi de dimineata pana seara, zilele cu Linda si momentul cand deodata pe alee la Moneasa eu am zis 'Concurs' si am inceput sa fugim amandoua si normal ca ea a castigat, de la Semlac din curtea scolii, in acea indescriptibil de minunata lumina de seara de vara cu americanii care ne-au preparat jelly shot, din curte de la Joy’s la Underground cu toti prietenii si cu Ionuka seara de seara dupa trei sau patru spectacole, de la Timisoara la 'Krum' (Krumishor), apoi cu Marian la Timisoara in Piata Unirii unde am stat cu orele si am facut poze si nu mai aveam aer de ris, la Vidra intre munti de unde cand am coborat parca eram de pe alta lume, si nici nu stiu cand as putea sa pun punct

2 comments:

Ionuka said...

tu, pisi, ce mi-ai declasnat si mie nostalgiile. mai ales cu pozele din vara asta cand a fost asa frumos si primavaratec! cele mai frumoase zile ale anului.

hihi, mai stii ca io i-am dat numarul de telefon unui actoras de la bucuresti si i-am zis ca daca vine in america sa ma sune ca O SA II DAM DE MANCARE! hihi. nu m-o sunat inca.

mi-e dor de fratii mei din labrador.

k. said...

hahaha. da, chiar. parea un om cu bun-simt. ma tot chinui acuma sa imi aduc aminte din ce spectacol era. sa fi fost din Sectorul S? si in aceeasi noapte, cu alt actor, tu te-ai incontrat?

oh apolodor