Wednesday, December 06, 2006

Azi

Azi a fost atat de cald incat la un moment dat am ales sa merg pe la umbra.

Azi nu am mancat nimic de la 12 a.m. la 12 p.m.

Azi a murit doctorul care mi-a facut prima operatie din viata mea.

Azi am sunat personalitati ale orasului sa-i intreb ce ureaza ziarului la numarul aniversar 5000.

Azi m-am gandit mult la Povestasul lui Llosa.

Azi m-a sunat Ionuka si m-am bucurat tare mult.

Azi am baut o cafea cu Moni si am fost foarte senina.

Azi m-am intalnit cu o doamna care mi-a spus ca arat ca un copil si ca am o lumina in privire.

Azi mi-a imprumutat Estela cd/ul Farinelli si o sa il ascult chiar acum.

Azi am realizat ca sunt oameni pe pamant care nu stiu ce am indurat noi pe vremea lui ceausescu.

Azi am avut un chef nebun sa vorbesc franceza.

9 comments:

Ionuka said...

draga mea, azi mi-a fost de tine. ca in fiecare zi, de altfel.

Anonymous said...

azi in tot suna in urechi acest azi

k. said...

azi in tramvaiul 6 scaunele au fost atat de fierbinti incat din 2 in 2 statii trebuia sa ma mut. m-am uitat la ceilalti cum se descurca; pareau ca rezista mai bine sau poate disimulau mai bine.

azi mi-a fost dor de tine ionuka, mai ales cand am stat cu anami si ma gandeam ce mult ti-ar placea de ea.

Anonymous said...

azi m-am intalnit cu catalina care sper ca maine imi va da si mie cd-ul cu Farinelli

maine o sa cumpar, daca gasesc, o carte foarte frumoasa pe care o sa o dau si prietenilor

maine o sa merg la gara ca sa primesc pachet de la mos nicolae (adica conopida cu maioneza, muraturi, bomboane de brad si bani)

maine o sa vad cu catalina filmul YES, daca ne ies calculele

maine o sa primesc si Volver

maine o sa fie o noua zi in care o sa incerc sa nu fiu rea si n-o sa reusesc

k. said...

michiii. o sa ne iasa calculele, am organizat mental totul. si maine poate ne abatem si prin Piata Festinului Hipercaloric.

'Between the click of the light and the start of the dream [4x]
'

Ionuka said...

vai, mi-o povestit tata de Piata Festinului Hipercaloric. Am salivat indelung. Crezi ca daca-l rog pe ob-ul o va redeschide macar ptr 24 de ore cand vin in primavara?

k. said...

eu zic ca da. Clatita Uriasa nu trebuie ratata, nu poate fi ratata.

alexedi said...

Dar ce este acest Festin? Sper ca e o traditie in devenire? Si ce se mai serveste in afara de clatite uriase?
Eu m-am gandit sa mai dau jos din burta pana de sarbatori. Sa am unde pune la loc.

Anonymous said...

Alexedi, nu esti pe faza. Ne-a povestit Mikotidia.

Eu azi am frecat menta (nu stiu de ce ma simt dator sa dau raportu').