Thursday, September 27, 2007

Tigri si Dragoni

azi incepe VIFF, adica Vancouver International Film Festival. nu stiu cate sute de filme sunt, in orice caz mi-a luat o ora sa aleg la ce filme sa ma duc, si apoi inca doua ore ca sa le planific, doua pe seara in timpul saptamanii si doua-trei pe zi in weekend. nu stiu daca o sa ma duc la toate, insa nutresc speranta ca am inteles bine si ca ele vor fi programate pe tot parcursul anului la cinematograful meu preferat, ma rog, numai pe asta il stiu, dar presimt ca e preferatul. si de unde ardeam de nerabdare sa ma duc la filme est-europene, iata ca nu prea am la ce: unul romanesc (palme d'or-ul), unul polonez, unul ceh, unul croat si cam atat. multe frantuzesti. destul de multe canadiene - si la astea mi-am propus sa ma duc. si, mai ales, in mod surprinzator, ma atrage sectiunea 'dragons and tigers', i.e. filmul asiatic. pe diseara, 'Atonement', sunt curioasa.

9 comments:

Anonymous said...

Mi-a zis un prieten pe FaceBook că "Atonement" e răvăşitor.

k. said...

ma astept la asta. cartea e ravasitoare.

dar ce straniu, aproape la minut ne nimerim la comenturi. de fapt, daca ma gandesc bine, functionam pe acelasi fus orar. :)

k. said...

da. ultraelegant, exquisite cinematography, cum ar veni, keira atat de frumoasa, iar una din scene absolut ravasitoare, absolut.

Anonymous said...

Vai, ce-as vrea sa fiu si eu cu tine acolo, acum, cu Ionuka si cu Cristiii.

k. said...

da da da

alexedi said...

Si eu pentru prima data la un IFF.

Anonymous said...

Eu "l-am tras de pe net", dar e "din sală", aşa că l-am abandonat până la o copie acătării sau - who knows - pate chiar la cinema.

Ce-ai mai văzut frumos?

k. said...

'In Memoria di Me', despre care am scris mai sus, si un film coreean, 'Secret Sunshine'. insa jocul actorilor asiatici, recunosc, imi scapa. au o expresivitate pe care eu, ca occidental, nu o pot descifra.

a, si daca cumva te apuca dorinta (improbabila) de a vedea filmul canadian 'The Stone Angel', nu ii da curs. e prost.

Anonymous said...

OK.