Tuesday, September 18, 2007

Meandrele Concretului

Uneori ma indoiesc profund ca voi intelege vreodata Meandrele Concretului, cu tot alaiul lor de de ascunzisuri, secrete, reguli nescrise, diplomatii, interese, minciuni, omisiuni, obligatii, compromisuri, tertipuri, reciprocitati, acuze si defensive, jumatati de adevaruri, pupincurisme si laude de sine.

Adesea nu inteleg nici macar relatia dintre munca si bani.

Cand imi e dat, in doze minuscule, sa inteleg franturi din aceste meandre, ma minunez si ma scarbesc totodata. Cel mai firesc ar fi sa ma tin deoparte, sa nu ma intereseze sau sa ma intereseze asa de la distanta, insa nu stiu cum se face ca mereu ma nimeresc in contexte in care trebuie sa ma intereseze.

8 comments:

Anonymous said...

poate nici o legatura cu postul tau..insa nu m am putut abtine. si uite, iti trimit ceva, zic eu minunat. asa cum te vad eu...un twin blog.

http://batsandswallows.blogspot.com/

Anonymous said...

aaa si am uitat. cit de curind o sa intru in stomacul blogului tau.


...si blogul de mai sus are doar 147 de vizualizari...

k. said...

este preaminunat. ar merita un myspace.

k. said...

M.,

allisfullofmmov

Ionuka said...

tre sa ne refacem statcounterele. sau tu il mai ai?

frumos noul blog! plecaciuni lui marian.

Anonymous said...

:) multumesc! fetelor...am facut cit m a dus mintea mea. mov.

k. said...

da tu ionuka, nu mai e statcounter. ma simt cam ciudat fara public. daca il pui pe al tau, il pui si pe al meu te rog?

marian, mov lives forever.

Anonymous said...

yes, babe!