Friday, July 17, 2009

the perks

Perioadele de deschidere personala alterneaza cu cele de inchidere. Ele corespund in ansamblu perioadelor de incredere in existenta unor sensuri (printre care, cel de a scrie) si inexistenta lor, cand lucrurile doar se intampla si asisti la derularea lor ca un spectator.

In mare, ce am mai facut:
- am citit doua carti integral (The Perks of Being a Wallflower si Naiv.Super.), una pe jumatate si alta din cand in cand.
- am vazut doua filme (Hedwig and the Angry Inch, Kontroll)
- am tradus doua documentare
- am fost la o nunta (Angi si Rumczeis)
- am alergat de doua ori
- m-a durut spatele cumplit o zi intreaga
- mi-am regasit un prieten (Ko)
- am mai slabit 2 kg
- am fost de doua ori la piata
- am vizitat actuala redactie a ziarului
- am iesit cu prietenii mei, printre care si Oli, care a si plecat
- am fost la croitoreasa
- m-am gandit intens la doua teme mari: dragoste si timp
- am citit bloguri, nici multe dar nici putine

Deci, mai nimic. Faza buna e ca nu mai tin sa fac multe lucruri. Mi s-ar ingramadi in cap si nu as mai intelege nimic, la finalul unei zile.

8 comments:

vera said...

Adica, esti si tu o pendula.
Ca baiatul asta, alexedi.
Ca mine.
Ca...

Norbert Andor said...

Cum ti-au placut filmele ?
La croitor ? :D

k. said...

spiralling, vera.

purple: mi-au placut. chiar voiam sa va trimit Kontroll, o sa va placa (maghiar). si la croitor a fost genial, ca era fix ca la croitoreasa de cand eram eu mica, cu multe obiecte foarte mici. practic, mi-am stramtat fusta de argint, mai stii?

Koko Chanel said...

qui est Ko?

Ionuka said...

si mie mi-o placut Kontroll. De atunci, cand astept metroul incerc sa ma lipesc de un perete.

k. said...

@ Koko Chanel: Ko e un prieten, actually KoKo.

@Ionuka: eu si fara sa vad filmul ma lipeam de perete.

Alt.L said...

The Perks of Being a Wallflower a fost printre primele carti pe care le-am citit cand am ajuns in SUA -- mi-a fost recomandata de fata unor prieteni la care am stat la inceput. Mi s-a parut interesanta si dezamagitoare in acelasi timp.

Kontroll mi-a placut si mie. Eu nu ma lipesc de perete dar ma uit dupa Sofie.

k. said...

intersanta si dezamagitoare... si mie cam tot asa. as fi adorat-o cu vreo 10 ani in urma. hai si 6.

eu, cum spuneam, ma lipesc de perete. daca te lipesti de perete, nu te mai poti uita dupa Sofie.