Thursday, January 29, 2009

Lentoarea. 2 joburi, 2 iubiri, 3 apartamente.

e un cliseu, dar in cazul meu nu e, si nu e nici metafora: chiar cred ca viata mea ar fi trebuit sa se opreasca la un moment dat. si nici nu e nimic trist in asta. pur si simplu nu sunt facuta pentru vieti ca un roman picaresc. mie trebuia sa mi se intample 4-5 lucruri in viata, la intervale largi, si la alea 4-5 sa ma tot gandesc, in cele mai mici detalii, si apoi gata. ei bine, alea 4-5 lucruri mi s-au intamplat deja, iar eu nu ma pot opri ca sa ma gandesc, trebuie sa continui si sa mai adaug si altele. abia pot sa continui, si odata cu continuatul vin si celalalte lucruri, nu am cum evita. mai mult, se intampla ceva cu aer de paradox, si anume: pentru ca nu pot sa ma opresc aici, la cele 4-5 lucruri, am o compulsie sa tot adaug, macar sa nu mai stiu de ele. daca spuneam, si am spus, ca as fi vrut sa traiesc in vremuri trecute, e pentru lentoarea acelor vremuri comparat cu ce e acum. acum lucrurile sunt scapate de sub control, schimbam zeci de joburi, zeci de apartamente, zeci de iubiri, nu inteleg. eu am avut pana acum 2 joburi si imi e greu si sa ma gandesc ca o sa il am si pe al treilea, 2 iubiri si a treia nici nu imi imaginez ca va mai veni, 3 apartamente si nu mai am niciun chef de al patrulea. as vrea sa pot sa iau o pauza lunga lunga sa ma pot gandi in liniste la toate astea, la toate iubirile, joburile, apartamentele. mor cand ma gandesc ca in vremuri trecute astea erau suficiente pentru o viata.

7 comments:

Anonymous said...

cind o vini a treia iubire, sa vezi cum matura tata tata lentoaaa aa re a :)

Norbert Andor said...

M-am gandit mai bine si mi-am dat seama ca am aceeasi soarta ca tine: sunt la al doilea job, la a doua iubire si stau in al treilea apartament, dar amsterdam sper sa ne ofere timp de reflectie, chiar daca va fi al treilea job, a treia casa si vorba unor oameni celebri "ne ramane iubirea".

N.

Anonymous said...

Haha, eu nu pot empatiza. Nu-mi pot imagina traiul cu un job, o iubire, un apartament pe viaţă. (Eu am făcut colecţie.)

alexedi said...

purple shoes, mi-a luat vreo 8 secunde :)
pai sa faca bine sa ramana, amice!

Anonymous said...

14 locuri de munca, 1 iubire si 4 locuinte ... la nici 32 de ani.
De cate ori te citesc, ma gandesc la Irina Nicolau
http://www.observatorcultural.ro/Tensiunea-dintre-mine-si-obiecte-e-de-ordinul-amorului.-Interviu-cu-Irina-NICOLAU*articleID_6380-articles_details.html

Anonymous said...

mona: Sa vinaaaaaaa.

N: haidati odata, mai vb aici despre iubiri si apartamente. si alexedi, mie mi-a luat vreo 8 ore :)

stingo, te invidiez.

anonymus: mersi ptr. interviu, minunata irina nicolau.

Anonymous said...

Pai si ce te grabeste ? Ia-o-ncet.