Tuesday, November 04, 2008

Ai grija ce iti doresti (f.adevarat)

Sunt exact asa cum am visat: libera. Daca mi-am dorit ceva constant de cand ma stiu a fost libertatea. De asta nu am putut nici sa imi fac abonament la telefon pe 2 ani. Daca cumva ma indragostesc si vreau sa imi urmez inima in Venezuela?

E bizar, stiti, arhicunoscuta zicala Ai grija ce iti doresti ca e posibil sa se si intample. S-a intamplat. Sunt totalmente libera. Nu ma leaga nimic de nimic, pot sa ma duc unde vreau sa plec de unde vreau sa stau cat vreau unde vreau.

Mai stau in acest oras, Vancouver, si in aceasta tara, Canada, o luna. Plec la Amsterdam. Intre timp voi sta cu Ionuka si cu Maikel de sarbatori, apoi voi petrece un timp cu Oli la New York. Apoi ajung la Amsterdam.

Nu pot scrie acum de ce plec de aici. Motivele sunt impartite egal in doua: pe de o parte nu m-am putut obisnui cu Lumea Noua, pe de alta parte situatia mea personala aici, afectiv vorbind, nu a fost dintre cele mai bune. Am fost foarte singura, m-a obosit singuratatea in ultimul hal.

Ceea ce vreau sa spun este ca libertatea nu are nici pe departe gustul pe care credeam ca il are. Dimpotriva. Faptul de a nu fi legata de nimic, nicaieri, imi da niste incertitudini care ma arunca in cele mai negre ganduri si anticipari. Desi sunt ferma in decizia de a pleca, insusi faptul de a ma muta ma anxieteaza cumplit. Si sa fac toate astea singura. Nu imi e frica, nu mi-a fost niciodata, nici macar cand am venit singura in Canada, de ceea ce numim viata concreta. Nici acum nu imi e frica de cum o sa procedez tehnic vorbind cu 'lichidarea bunurilor', ci de toate gandurile care acompaniaza faptul.

Uneori imi mai aduc aminte ca de fapt imi traiesc visul. Ma mut, libera, de ici colo. Aici trebuie sa il citez pe calin, un prieten care a plecat in spania, pentru a se intoarce in romania. 'Uneori visam gresit sau incomplet'.

Va fi o luna foarte grea.

13 comments:

alexedi said...

eu de aici te ajut sa strangi si duc valizele.

Anonymous said...

1 sa nu iti fie frica si 2 daca ai chef iesim in oras o data

Anonymous said...

Salut. Imi place foarte mult cum scrii. Ai fi interesat sa facem un link exchange?
Id mess/mail: andrei_the_wise@yahoo.com
blog: www.varby.ro
Daca esti de acord astept un raspuns pe mail.
Daca nu te intereseaza imi cer scuze ca te-am deranjat.
Sa avem bafta la trafic!

Anonymous said...

totul o sa fie foarte bine. esti o curajoasa. nu sint multi asa :)

Anonymous said...

tot eu:) in plus cred ca europa se potriveste, totusi, mai bine europenilor

k. said...

alexedi: cum ???

rux. da as vrea sa nu imi fie si as vrea sa iesim, sper sa nu fiu o timida.

andrei mersi, eu acuma m-am cam retras din virtual, apasa realu :)

mona, iti multumesc, e f.important sa creada cineva ca o sa fie foarte bine, asta in perioade atat de fragile. despre curaj, mai vorbim.

alexedi said...

asa, virtual. of, dar tu esti cu realul acuma :) oricum abia astept sa fii mai aproape.

diddle said...

pai asa ca alexedi si eu ma ofer sa te ajut :)

k. said...

alexedi, did: m-am mai gandit si e bine si asa :)

Unknown said...

me and eminentiu miss iu, girl!

k. said...

oo dar ce bucurie. va pup turistilor :)

Anonymous said...

Haha baftă la trafic!

k. said...

ce trafic scumpy?