Monday, February 09, 2009

ROSES

azi dupa ce am visat imens si exclusiv frumos, inclusiv cu Unghia (cine stie stie), inclusiv ca am plecat cu F intr-o calatorie spontana in jurul lumii cu trenul, inclusiv ca radeam de toti oamenii penali, m-am trezit cu urmatoarele propozitii care stiam ca sunt corecte si pe care nu am mai avut nici un chef sa le ascund pentru ca nu imi mai era frica de ele, deci

IN CANADA A FOST ORIBIL, ASA DE ORIBIL CA NU O SA POT NICIODATA SA INTELEG DE CE A FOST ASA SI DE CE A DURAT ATATA SI NIMIC NU MAI POATE FI ASA DE ORIBIL.

asta poate mi se trage si de la un plans eliberator ieri seara in fata trandafirilor, 12.

4 comments:

diddle said...

:)) asa sa ramana, aia sa fi fost cea mai oribila chestie din viata ta.

k. said...

asa si va fi, stiu SIGUR.
ti-am raspuns la meil.

alexedi said...

unghia televizor?

Anonymous said...

te-am sunat ca să te îmbrăţişez audio. dar lasă că mai bine te îmbrăţişez şi video miercuri.