Tuesday, September 01, 2009

' I JUST ADORE YOU '

Vad ca am publicat pana acum 400 de postari. Nu ma mai intreb la ce ajuta, la ce au ajutat, ca nu am raspuns. Poate au ajutat, cine stie.

Doar una din plangerile mele din postul anterior s-a rezolvat sau, mai bine zis, e pe cale sa se rezolve. Umflatura de pe gat, cu care am stat o saptamana, in speranta ca antibioticul va lovi. Nu a lovit, dar azi, printr-un concurs de imprejurari in care un factor esential a fost prietenia, am ajuns la doctor. L-a intepat, l-a scobit, l-a stors, iar a scobit, a adunat, l-a abordat din diverse unghiuri, iar a stors si tot asa. Sentimentul predominant a fost, cum era si normal, ca scap de porcaria asta. Maine ma duc iar, aceeasi operatiune.

Apoi s-au intamplat tot felul de chestii (discutii, oameni, situatii), pe care nu le consemnez aici.

Per global, mood-ul meu variaza de la o zi la alta, de la o ora la alta. Imi mai trebuie ceva timp sa uit anumite faze, adica nu sa uit, ca asta nu se poate, ci sa le fac din ce in ce mai putin prezente. Chiar azi am avut o criza in sensul asta, ca mi-am amintit de o faza. Doamne, cate-i aud urechile reginei. Daca ma angrenez in ceva e f. ok, daca nu, devine periculos, ca un-doi ma debransez si amintirile dau navala (alea penale din .ca).

In tot cazul, duminica m-am trezit fericita ca ma trezesc si incepe o noua zi. Luni mi-a scris F. un e-mail genial si marti am ajuns la doctorul de mai sus, care mi-a biruit dizgratioasa si nelinistitoarea umflatura.

Si o ultima constatare: pe timp de zi, orasul asta e atat de trist. Ma refer la oameni.

6 comments:

diddle said...

Cata, sper sa-ti rezolve repede la doctor, nu vreau sa te chinuie nimeni in fel d-asta concret.

hugs! [daca te ajuta cu ceva, maine si eu iar la doftor, tot cu rîcîieli, dar eu am futut in gura universul si de aia :D]

Anonymous said...

ca incerci sa dai consistenta zilelor ce trec prea arid, altfel? poate ca incerci sa intri in felul asta in contact cu alte minti si impreuna sa sporiti substanta prezentului? am incercat si eu o parere, de n-o fi cu banat...

Cristian Lisandru said...

La cât mai multe postări îţi doresc...

Anonymous said...

hai la mine in fata blocului sa birui tristetile.La o juma' de ora cu surorile B...apoi vei spune vreau napoi in melancolia mea.Acest crislisandro nu poate fi decat un pseudonim la cat e de melodic si intraripat

diddle said...

no tu, ti-o trecut?

k. said...

aproape.